Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13087
Назва: Тенденції розвитку інклюзивної освіти в Канаді: законодавчий аспект
Інші назви: Trends in inclusive education development in Canada: legislature
Автори: Бондар, Тамара Іванівна
Ключові слова: інклюзивна освіта, законодавча база, права людини, тенденції, Канада, особливі освітні потреби
Дата публікації: 2016
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Бондар, Т. І. Тенденції розвитку інклюзивної освіти в Канаді : законодавчий аспект [Текст] / Т. І. Бондар // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2016. – Вип. 1 (38). – С. 51–54. – Бібліогр.: с. 54 (10 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті схарактеризовано розвиток законодавчої політики Канади в галузі інклюзивної освіти, обґрунтовано послідовність Канади в просуванні демократичних цінностей, зокрема проаналізовано актив- ну участь у розробленні «Загальної декларації прав людини» і низки міжнародних конвенцій. На прикладі провінцій Саскачеван та Онтаріо продемонстровано, що законодавча база в галузі інклюзивної освіти Кана- ди, ґрунтуючись на гуманістичних цінностях, мала вплив на формування законодавства в інших провінціях і територіях, міжнародної законодавчої бази й законодавства США. Ключові слова: інклюзивна освіта, законодавча база, права людини, тенденції, Канада, особливі освітні потреби.
This article provides an overview of legislation in Canada pertaining to special education and children with special education needs. Human rights issues have always been central to both foreign and domestic policy in Canada, thus underpinning its legislature. Pursuing democratic values, Canada was the leading country preparing and drafting the Universal Declaration of Human Rights (UDHR, 1948). Saskatchewan has been one of the first provinces in developing education policy to include students with special needs in the mainstream. The inclusive education policy in Saskatchewan was impacted by the report of the Provincial Committee on the Aims and Objectives of Education in Ontario. Having influenced other provinces, however, Ontario introduced its special legislation in 1980. Known as “Bill 82” this legislation was a landmark in special education containing many provisions that are in use today. Currently, Ministry of Education in every province and territory is responsible for developing guidelines that help to realize inclusive education goals. Most regulatory documents cite the articles from the Convention on the Rights of the Child and Convention on the Rights of Persons with Disabilities, focusing attention on providing inclusive education for students with special needs. Ukraine can follow in Canada’s footsteps if it reconsiders its social and educational policy to turn from segregation and institutionalization to being truly inclusive. Key words: inclusive education, legislation, human rights, trends, Canada, special educational needs.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13087
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 38 - 2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В КАНАДІ.pdf237.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.