Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1309
Title: Педагогічні умови ефективної підготовки вчителя до застосування мультимедійних засобів у навчально-виховному процесі школи
Other Titles: Pedagogical conditions of effective training of teachers to use multimedia in the educational process of school
Authors: Матвієнко, О.В.
Keywords: Педагогічні умови ефективної підготовки вчителя до застосування мультимедійних засобів у процесі навчання, інформаційні технології, мультимедійні засоби, педагогічні умови, професійна підготовка
Issue Date: 2014
Publisher: ДВНЗ "Ужгородський національний університет"
Citation: Матвієнко О.В. Педагогічні умови ефективної підготовки вчителя до застосування мультимедійних засобів у навчально-виховному процесі школи / О.В.Матвієнко // Міжнародний науковий вісник: збірник наукових праць /ред. кол. І.В.Артьомов (голова) та ін. – Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2014. – Вип. 2(9). – 400 с. - С.53-62
Series/Report no.: УДК;001:378
Abstract: In the article optimal pedagogical terms are analyzed and distinguished for preparation of teacher to the use of multimedia facilities in educational-educator process of school. The issues of increasing the efficiency of the development of educative-organizational skills and habits among younger school children by means of video information are studied in the dissertation. Based on the integrated pedagogical and sanitary-hygienic researches done and the analysis of the experimental data received, the technology of the application of the means of video information in combination with tradition teaching methods and educative equipment was worked out.
Description: Стаття у міжнародному науковому віснику
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1309
ISSN: 2218-5348
Appears in Collections:Наукові публікації (ННІ євроінтеграційних досліджень)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Матвієнко.pdfСтаття609.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.