Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1314
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPalaščáková, Daniela-
dc.date.accessioned2015-02-25T10:33:26Z-
dc.date.available2015-02-25T10:33:26Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationPalaščáková D. Innovation of the methods of higher education trough ict // Міжнародний науковий вісник: збірник наукових праць /ред. кол. І.В.Артьомов (голова) та ін. – Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2014. – Вип. 2(9). – 400 с. - С.114-122uk
dc.identifier.issn2218-5348-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1314-
dc.descriptionСтаття у Міжнародному науковому вісникуuk
dc.description.abstractNew information and communication technologies (hereinafter "ICT") brings changes to the classical education system, enabling the knowledge by more senses and then in comparation with traditional forms of training they achieve better results and higher effect of higher education. The main objective of this article is to highlight the ICT sector, need for lifelong education, trends, benefits, uses and in particular the importance of the effectiveness of their use. Based on the study of literature and the results of the questionnaire survey to assess the situation and forecasts indicate the possible development of the studied areas in the future.uk
dc.language.isoskuk
dc.publisherДВНЗ "Ужгородський національний університет"uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;001:378-
dc.subjectМетоди вищої освітиuk
dc.subjectінноваційні технології, метод, інноватикаuk
dc.titleInnovation of the methods of higher education trough ictuk
dc.title.alternativeInovácia metódu vysokoškolského vzdelávania ohľadom informačných a komunikačných technológiíuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації (ННІ євроінтеграційних досліджень)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Palaščáková.pdfСтаття947.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.