Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1315
Title: | Інноваційна педагогіка: актуальні аспекти |
Other Titles: | Innovative education: current aspects |
Authors: | Артьомов, Іван Володимирович |
Keywords: | Інтеграція освіти і науки, інновації, інноваційна педагогіка, відповідальний підхід, модернізація змісту освіти |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | ДВНЗ "Ужгородський національний університет" |
Citation: | Артьомов І.В. Інноваційна педагогіка: актуальні аспекти / І.В.Артьомов // Міжнародний науковий вісник: збірник наукових праць /ред. кол. І.В.Артьомов (голова) та ін. – Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2014. – Вип. 2(9). – 400 с. - С.122-130 |
Series/Report no.: | УДК;001:378 |
Abstract: | Стаття описує методологічний компонент інтеграції вищої освіти України до європейського освітнього і наукового простору , обґрунтовує необхідність інтеграції. Стаття присвячена актуальним аспектам розвитку інноваційної педагогіки, зокрема, в зв'язку з необхідністю модернізації університету відповідно до Закону України "Про вищу освіту". The article describes methodological components integration of higher education Ukraine to the European educational and scientific area, substantiates the necessity of the integration. Article deals relevant aspects of the development innovative pedagogy, particularly in the context of the need for modernization of the university according to the Law of Ukraine "About Higher Education". |
Description: | Стаття у Міжнародному науковому віснику з проблематики інтеграції вищої освіти України до європейського освітнього простору |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1315 |
ISSN: | 2218-5348 |
Appears in Collections: | Наукові публікації (ННІ євроінтеграційних досліджень) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Артьомов.pdf | Стаття | 766.68 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.