Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1335
Название: Використання ефективних методів навчання при вивченні інформатики студентами нетехнічних напрямів підготовки у вишах ІІІ-IV рівнів акредитації
Авторы: Білак, Юрій Юрійович
Попадич, Олена Олександрівна
Ключевые слова: Класифікація методів навчання, комп'ютерні науки, навчання, методи навчання, класифікація методів навчання, вищий навчальний заклад
Дата публикации: 2014
Издательство: ДВНЗ "Ужгородський національний університет"
Библиографическое описание: Білак Ю.Ю., Попадич О.О. Використання ефективних методів навчання при вивченні інформатики студентами нетехнічних напрямів підготовки у вишах ІІІ-IV рівнів акредитації / Ю.Ю.Білак, О.О.Попадич // Міжнародний науковий вісник: збірник наукових праць /ред. кол. І.В.Артьомов (голова) та ін. – Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2014. – Вип. 2(9). – 400 с. - С.140-149
Серия/номер: УДК;001:378
Краткий осмотр (реферат): The article defines the core competencies, on the formation of which computer science course should be targeted at the university; educational goals of studying computer science in terms of active approach are defined; the classification of teaching methods that have general didactic basis is reviewed and used in professional pedagogics and which are used both in theoretical and practical training; the use of effective methods of teaching of computer science students of nontechnical areas of training at universities of III - IV levels of accreditation is defined.
Описание: Стаття у Міжнародному науковому віснику
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1335
ISSN: 2218-5348
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (ННІ євроінтеграційних досліджень)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Білак_Попадич.pdfСтаття615.06 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.