Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13399
Назва: Технології оптимізації взаємовідносин в учнівському колективі
Інші назви: Technologies optimization of relationships in students groups
Автори: Гайдамашко, Ірина Аркадіївна
Ключові слова: взаємовідносини, оптимізація, учнівський колектив, технології, молодші школярі
Дата публікації: 2016
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Гайдамашко, І. А. Технології оптимізації взаємовідносин в учнівському колективі [Текст] / І. А. Гайдамашко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2016. – Вип. 1 (38). – С. 80–83. – Бібліогр.: с. 82–83 (10 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена необхідністю виховання толерантної, високоморальної особистості молодшого школяра та забезпечення гармонійних взаємовідносин в учнівському колективі. У статті обґрунтовано необхідність використання вчителем початкових класів технологій оптимізації взаємовідносин молодших школярів (Коло, педагогіка переживання/проживання, технологія колективного творчого виховання (КТВ), інтерактивні технології та ранкові зустрічі); розкрито їх сутність та зміст. Ключові слова: взаємовідносини, оптимізація, учнівський колектив, технології, молодші школярі.
Topicality of the material presented in the article is caused by the necessity of education tolerant, high moral personality primary school pupil and to ensure harmonious relations and a favorable psychological climate in student group. The necessity of using primary school teachers technologies optimization the relationship primary school children. The content and the essence of technology optimization of the relationship of students in the educational process primary school has been characterized. The most effective technologies for identified problems are: Circle, pedagogy experiences/living, Collective creative education (CCE), interactive technologies and morning meeting it was found. The “circle” technology directed to the formation of values, providing a favorable psychological microclimate in the group, making important decisions, solving conflicts through constructive discussion of various topics. «Morning Meeting» is combining academic and social aspects of learning, the formation of the ability to express thoughts, creating a favorable psychological environment and group cohesion. The main components (greeting, information sharing, group lessons, daily news) and functions (psychological, social, communicative, speech, cognitive, learning) morning meetings has been characterized. Interactive technology are creating a comfortable learning environment in which every student feels his success, intellectual ability, belonging to staff the skills of cooperation and collaboration. In this case , the theoretical analysis of the nature and content of the technologies which has been sudied,shows that they are making better and providing maintenance of harmonious relations and a favorable psychological climate in students group. Key words: relationship, optimization, students group(team), technologies, elementary school.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13399
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 38 - 2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ТЕХНОЛОГІЇ ОПТИМІЗАЦІЇ ВЗАЄМОВІДНОСИН В УЧНІВСЬКОМУ.pdf213.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.