Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13456
Title: Правове регулювання спадкування авторських прав в Україні та Росії: порівняльно-правовий аналіз
Other Titles: Legal regulation of the copyright inheritance in Ukraine and Russia: comparative legal analysis
Authors: Володіна, В.В.
Keywords: спадкування, авторське право, автор, спадкоємці, твір, особисті немайнові права
Issue Date: 2012
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Володіна, В. В. Правове регулювання спадкування авторських прав в Україні та Росії: порівняльно-правовий аналіз [Текст] / В. В. Володіна // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Право / гол. ред. Ю.М. Бисага. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2012. – Вип. 20. Ч. 2. Т. 1. – С. 165–168. – Бібліогр.: с. 168 (7 назв).
Series/Report no.: Право;
Abstract: У статті аналізуються норми законодавчих актів, які регулюють питання, пов’язані зі спадкуванням авторських прав в Україні та Росії. Висвітлюються спільні риси та відмінності у регулюванні зазначених питань. Наведені пропозиції про можливість запозичення зарубіжного досвіду правового регулювання з метою вдосконалення чинного законодавства. Ключові слова: спадкування, авторське право, автор, спадкоємці, твір, особисті немайнові права.
This article analyzes the norms of legislative acts, which regulate the issues connected with the copyright inheritance in Ukraine and Russia. It provides similarities and differences of the regulation of these issues. With the aim of improvement of actual legislation author offers the ability of following the foreign experience of the legal regulation. Key words: inheritance, copyright, author, heirs, work, personal non-property rights.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13456
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Право Випуск 20, Частина 2 Том 1 - 2012



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.