Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13517
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГусак, Людмила Петрівна-
dc.contributor.authorГулівата, Інна Олександрівна-
dc.date.accessioned2017-05-15T07:51:56Z-
dc.date.available2017-05-15T07:51:56Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationГусак, Л. П. Математичне моделювання як засіб здійснення професійної спрямованості навчання математики на економічних спеціальностях ВНЗ [Текст] / Л. П. Гусак, І. О. Гулівата // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2016. – Вип. 1 (38). – С. 105–107. – Бібліогр.: с. 106 (5 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13517-
dc.description.abstractВ статті розглядається питання про необхідність навчання студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів математичному моделюванню як засобу здійснення професійно-спрямованого викладання математики. Акцентовано увагу на те, що саме моделювання економічних ситуацій дозволить приблизити майбутніх економістів до їх професійної діяльності. Перераховані основні види моделей та методів математичного моделювання, які можуть бути використані викладачем. Ключові слова: професійна спрямованість навчання, математика, математичне моделювання, економічні задачі, професійна підготовка студентів, професійна діяльність.uk
dc.description.abstractThe article discusses the need for training students of economic specialties of higher educational institutions mathematical modeling as a means to achieving professional-directed teaching mathematics. It has been specified that mathematical modeling in the learning process is an important tool: the formation of new knowledge and creative abilities of students; effective learning new material, organizing and implementation of visual knowledge; understanding and fixing material properties and relationships of the objects and phenomena; formation of professional skills; development of independent students. Mathematical model to become an effective tool for the study of economic processes, first must meet the following requirements: be based on economic theory and reflect objective laws of processes; play function properly and (or) the actual structure of the economic system; meet certain mathematical conditions (mother solution, agreeing dimensions, etc.). Key words: professional oriented training, mathematics, mathematical modeling, economic tasks, students’ professional education, professional activities.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectпрофесійна спрямованість навчанняuk
dc.subjectматематикаuk
dc.subjectматематичне моделюванняuk
dc.subjectекономічні задачіuk
dc.subjectпрофесійна підготовка студентівuk
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk
dc.titleМатематичне моделювання як засіб здійснення професійної спрямованості навчання математики на економічних спеціальностях ВНЗuk
dc.title.alternativeMathematical modeling as means of implementation of professional oriented training at economic departments of Higher Education Institutionsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 38 - 2016



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.