Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13517
Назва: Математичне моделювання як засіб здійснення професійної спрямованості навчання математики на економічних спеціальностях ВНЗ
Інші назви: Mathematical modeling as means of implementation of professional oriented training at economic departments of Higher Education Institutions
Автори: Гусак, Людмила Петрівна
Гулівата, Інна Олександрівна
Ключові слова: професійна спрямованість навчання, математика, математичне моделювання, економічні задачі, професійна підготовка студентів, професійна діяльність
Дата публікації: 2016
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Гусак, Л. П. Математичне моделювання як засіб здійснення професійної спрямованості навчання математики на економічних спеціальностях ВНЗ [Текст] / Л. П. Гусак, І. О. Гулівата // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2016. – Вип. 1 (38). – С. 105–107. – Бібліогр.: с. 106 (5 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): В статті розглядається питання про необхідність навчання студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів математичному моделюванню як засобу здійснення професійно-спрямованого викладання математики. Акцентовано увагу на те, що саме моделювання економічних ситуацій дозволить приблизити майбутніх економістів до їх професійної діяльності. Перераховані основні види моделей та методів математичного моделювання, які можуть бути використані викладачем. Ключові слова: професійна спрямованість навчання, математика, математичне моделювання, економічні задачі, професійна підготовка студентів, професійна діяльність.
The article discusses the need for training students of economic specialties of higher educational institutions mathematical modeling as a means to achieving professional-directed teaching mathematics. It has been specified that mathematical modeling in the learning process is an important tool: the formation of new knowledge and creative abilities of students; effective learning new material, organizing and implementation of visual knowledge; understanding and fixing material properties and relationships of the objects and phenomena; formation of professional skills; development of independent students. Mathematical model to become an effective tool for the study of economic processes, first must meet the following requirements: be based on economic theory and reflect objective laws of processes; play function properly and (or) the actual structure of the economic system; meet certain mathematical conditions (mother solution, agreeing dimensions, etc.). Key words: professional oriented training, mathematics, mathematical modeling, economic tasks, students’ professional education, professional activities.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13517
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 38 - 2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ЯК ЗАСІБ ЗДІЙСНЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ.pdf232.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.