Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13675
Title: | Фізико-хімічна взаємодія в системах з двохіонним заміщенням на основі сполук Rb₃(Cs₃)Sb₂(Bi₂)Br₉ |
Other Titles: | Physico-chemical interaction in the biionic substitution systems based on the compounds Rb₃(Cs₃)Sb₂(Bi₂)Br₉ |
Authors: | Стерчо, Іванна Петрівна Цигика, Володимир Васильович Сідей, Василь Іванович Переш, Євген Юлійович |
Keywords: | системи з двохіонним заміщенням, фізико-хімічна взаємодія, квазібінарні системи |
Issue Date: | 2008 |
Publisher: | Видавництво УжНУ «Говерла» |
Citation: | Фізико-хімічна взаємодія в системах з двохіонним заміщенням на основі сполук Rb_3(Cs_3)Sb_2(Bi_2)Br_9 [Текст] / І. П. Стерчо, В. В. Цигика, В. І. Сідей, Є. Ю. Переш // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Хімія. : Серія: Хімія; збірник наукових праць / відп. ред. С.Ю.Чундак. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2008. – Вип. 19-20. – C. 84-88. – Бібліогр.: с. 88 (19 назв). |
Series/Report no.: | ХІмія; |
Abstract: | За результатами проведених
аналізів побудовано діаграму
стану системи Rb₃(Cs₃)Sb₂(Bi₂)Br₉–Cs₃Bi₂Br₉, що виявилась квазібінарною. Розріз
Rb₃Bi₂Br₉–Cs₃Sb₂Br₉ є неквазібінарним,
оскільки сплави цієї системи з вмістом 10
мол.% іншого компоненту вже містили
фази, що рентгенографічно ідентифікувались як Rb(Cs)Br і/або Sb(Bi)Br₃. Phase equilibria were studied for the Rb₃Sb₂Br₉–Cs₃Bi₂Br₉ system of the two-ion substitution; the system Rb₃Bi₂Br₉–Cs₃Sb₂Br₉ has been found to be non-quasibinary. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13675 |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Серія: Хімія Випуск 19-20 - 2008 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФІЗИКО–ХІМІЧНА ВЗАЄМОДІЯ В СИСТЕМАХ З ДВОХІОННИМ ЗАМІЩЕННЯМ НА ОСНОВІ СПОЛУК Rb3(Cs3)Sb2(Bi2)Br9.pdf | 162.58 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.