Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13829
Title: Багатомірна інновація як базис формування бізнес-моделей підприємств
Other Titles: Multidimensional innovation as a basis to form the enterprise business-models
Authors: Нєнно, І. М.
Keywords: багатомірна інновація, технологічне брокерство, технологічний аудит, бізнес-модель
Issue Date: 2017
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Нєнно, І. М. Багатомірна інновація як базис формування бізнес-моделей підприємств [Текст] / І. М. Нєнно // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2017. – Вип. 11. – С. 111–117. – Бібліогр.: с. 116-117 (9 назв).
Series/Report no.: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Abstract: У статті визначено роль інновації у формуванні бізнес-моделей підприємств. Розкрито доцільність використання технологічного брокерства та технологічного аудиту під час формування бізнес-моделей. Порівняно застосування відкритої та закритої інновацій у бізнес-моделі. Надано визначення багатомірної інновації. Запропоновано алгоритм оцінки ідеї з потенціалом багатомірної інновації. Обгрунтовано підхід до використання багатомірної інновації як основи формування бізнес-моделі. Представлено підхід до генерації інновацій із використанням їхньої мережевої природи через технологічний аудит та технологічне брокерство. Розроблено групу показників оцінки ефективності та очікуваних результатів стратегії технологічного брокерства. Ключові слова: багатомірна інновація, технологічне брокерство, технологічний аудит, бізнес-модель.
The role of innovation in shaping the enterprise business-models was defined. The usefulness of technology brokerage and technology audit process in the formation of business-models was discovered. The comparison of the use of open and closed innovations in the business-model was conducted. The definition of a multidimensional innovations was suggested. An algorithm for evaluation of the ideas with the potential of multidimensional innovations was presented. The approach to the use of multidimensional innovation as the basis for the formation of a business model was substantiated. Approach to generate innovation with the use of their network nature through technological audit and technology brokerage was presented. The groups of indicators to measure the effectiveness of the strategy of technological brokerage and its expected results were developed. Key words: multidimensional innovation, technology brokerage, technology audit, business-model.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13829
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 11 - 2017



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.