Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14007
Назва: Організаційно-педагогічні засади створення і функціонування професійних асоціацій вчителів-мовників у Великій Британії
Автори: Бартош, Олена Павлівна
Ключові слова: асоціація, вчителі-мовники, велика британія
Дата публікації: 24-лют-2016
Видавництво: ПП «АУТДОР-ШАРК
Короткий огляд (реферат): Сучасні тенденції професійної діяльності педагогів вимагають нових шляхів і ресурсів для сприяння і поліпшення професійного розвитку і накопичення позитивного досвіду. Досягти цього можливо лише за умови постійного перебування в професійному середовищі, в умовах обміну досвідом і вивчення передових технологій в галузі своєї діяльності. Тому, зрозуміло, що педагогам потрібно постійно знаходитися в оточенні своїх колег, які можуть ділитися позитивним досвідом і переймати досвід колег. Саме з цією метою створюються і функціонують асоціації педагогів, основне завдання яких полягає у сприянні професійному розвитку вчителів, в забезпеченні простору для обміну професійним досвідом, у розробці і використанні нових технік і технологій професійної діяльності.
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14007
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бартош.doc47.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.