Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14007
Назва: | Організаційно-педагогічні засади створення і функціонування професійних асоціацій вчителів-мовників у Великій Британії |
Автори: | Бартош, Олена Павлівна |
Ключові слова: | асоціація, вчителі-мовники, велика британія |
Дата публікації: | 24-лют-2016 |
Видавництво: | ПП «АУТДОР-ШАРК |
Короткий огляд (реферат): | Сучасні тенденції професійної діяльності педагогів вимагають нових шляхів і ресурсів для сприяння і поліпшення професійного розвитку і накопичення позитивного досвіду. Досягти цього можливо лише за умови постійного перебування в професійному середовищі, в умовах обміну досвідом і вивчення передових технологій в галузі своєї діяльності. Тому, зрозуміло, що педагогам потрібно постійно знаходитися в оточенні своїх колег, які можуть ділитися позитивним досвідом і переймати досвід колег. Саме з цією метою створюються і функціонують асоціації педагогів, основне завдання яких полягає у сприянні професійному розвитку вчителів, в забезпеченні простору для обміну професійним досвідом, у розробці і використанні нових технік і технологій професійної діяльності. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Тези до статті |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14007 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бартош.doc | 47.5 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.