Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14277
Назва: Сучасні освітні веб-сайти як засіб професійно-педагогічної самореалізації викладача системи післядипломної освіти
Інші назви: Modern educational web-sites as means of professional and pedagogical self-realization of a teacher of postgraduate education
Автори: Ніколаєску, Інна Олександрівна
Ключові слова: викладач системи післядипломної освіти, інтернет-ресурси, інформаційно- комунікаційні технології, професійно-педагогічна самореалізація, освітні веб-сайти
Дата публікації: 2016
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Ніколаєску, І. О. Сучасні освітні веб-сайти як засіб професійно-педагогічної самореалізації викладача системи післядипломної освіти [Текст] / І. О. Ніколаєску // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2016. – Вип. 1 (38). – С. 190–193. – Бібліогр.: с. 192–193 (5 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто значення сучасних освітніх веб-сайтів для здійснення педагогічної діяльності викладача системи післядипломної освіти. На основі узагальнення наукової літератури уточнено сутність поняття професійної самореалізації особистості в цілому та професійно-педагогічної самореалізації викладача. Відмічено, що використання викладачами системи післядипломної освіти веб-сайтів є необхідною складовою професійно-педагогічної самореалізації та вимагає забезпечення певних організаційно-педагогічних умов та спеціально організованого інформаційно-освітнього простору. Ключові слова: викладач системи післядипломної освіти, інтернет-ресурси, інформаційно- комунікаційні технології, професійно-педагогічна самореалізація, освітні веб-сайти.
The problem of professional and pedagogical self-realization of teaching community is of particular relevance in the implementation of education, particularly of postgraduate education, new information technologies, leading to the changing role of the teacher in the educational process. It has been found that among modern information technologies play a prominent role in modern educational web sites as components of the Internet space. The analysis of scientific literature allowed to distinguish types of educational web-sites and briefly describe them. The semantic and technical content of the website Cherkassy Regional Institute of Postgraduate Education has been abalized, which was established to active introduction of ICT in the practice of educational and networking as a tool for all participants in the educational process. The heading online distance learning has been anlized, which allows teachers to exercise training area in the region between courses in the form of online lectures and webinars provide online consultations on topical issues of psychological and pedagogical direction; a site-catalog collections of digital educational resources as information gathering digital resources, including visual and thematic collections, integrated unified system resource description and only search engine. A variety of educational web-sites enables productive of professional and pedagogical self-realization lecturer of postgraduate education. Key words: lecturer of postgraduate education, Internet resources, information and communication technology, professional-pedagogical self-realization, educational websites.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14277
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 38 - 2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СУЧАСНІ ОСВІТНІ ВЕБ-САЙТИ.pdf213.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.