Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14281
Назва: Особливості проведення семінарського заняття у вищому правоохоронному навчальному закладі
Інші назви: Peculiarities of conducting seminars at higher educational law enforcement institutions
Автори: Палагнюк, Марко Георгійович
Лімбах, Федір Зігмундович
Палагнюк, Ірина Дмитрівна
Ключові слова: семінарське заняття, професійна спрямованість, правоохоронний вуз, круглий стіл, семінар з елементами проблемності
Дата публікації: 2016
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Палагнюк, М. Г. Особливості проведення семінарського заняття у вищому правоохоронному навчальному закладі [Текст] / М. Г. Палагнюк, Ф. З. Лімбах, І. Д. Палагнюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2016. – Вип. 1 (38). – С. 203–207. – Бібліогр.: с. 207 (9 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): В статті досліджуються ефективні форми проведення семінарських занять у вищому правоохоронному навчальному закладі. Підтверджено той факт, що семінар з елементами проблемності, семінар методом «круглого столу» та семінар з використанням аналізу конкретних ситуацій сприяють формуванню у майбутніх офіцерів уміння вирішувати завдання професійного характеру. Запорукою успішності такого заняття є ерудованість та методична майстерність педагога, детальна підготовка до заняття з розробкою розгорнутого плану або сценарію. Ключові слова: семінарське заняття, професійна спрямованість, правоохоронний вуз, круглий стіл, семінар з елементами проблемності.
The article emphasizes educational and multicultural importance of seminars that teach the students how to freely apply acquired knowledge, to analyse educational information, to take active part in debates and to be able to reasonably express and defend own opinions. Based on the vast experience gained during arranging and conducting seminars, the teachers of the higher educational law enforcement institution were able to conclude that the most effective forms of these lessons are those that include the elements of problem solving, "round table" workshops and case studies. These types of seminars contribute to formation of future officers’ ability of solving various professional problems in the line of duty. A seminar is not limited to copying or consolidating the knowledge gained at lectures: its tasks are much broader, more complex and interesting. Our findings show that effectiveness of a seminar depends on a number of components: theoretical, pedagogical and methodological expertise of an instructor; thorough preparation of seminars; cadets’ and students’ readiness and active participation in the workshop. Methodological competence and skills of a teacher and detailed preparation for lessons, which includes drawing of comprehensive lesson plan, are equally important. Making a detailed plan of a seminar will make young teachers more confident, helping them feel free at any situations. Key words: seminar, professional direction, higher educational law enforcement institution, round table, problem-based workshop.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14281
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 38 - 2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ СЕМІНАРСЬКОГО ЗАНЯТТЯ.pdf251.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.