Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14283
Название: Роль додаткової освіти в процесі формування готовності студентів до науково-дослідної роботи
Другие названия: Role of additional education in the process of formation of students' readiness to research work
Авторы: Повідайчик, Оксана Степанівна
Варга, Наталія Іллівна
Ключевые слова: науково-дослідна робота, додаткова освіта, педагогічне сприяння, професійна підготовка фахівців
Дата публикации: 2016
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Повідайчик, О. С. Роль додаткової освіти в процесі формування готовності студентів до науково-дослідної роботи [Текст] / О. С. Повідайчик, Н. І. Варга // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2016. – Вип. 1 (38). – С. 212–214. – Бібліогр.: с. 214 (5 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): Дана стаття присвячена визначенню ролі додаткової освіти в процесі формування готовності студентів до науково-дослідної роботи. Здійснено аналіз поняття «додаткова освіта», розглянуто її функції. Обґрунтована необхідність педагогічного сприяння під час формування готовності студентів до науково- дослідної роботи в процесі додаткової освіти. Визначено, що педагогічне сприяння передбачає діяльність педагога, спрямовану на розширення уявлень майбутніх фахівців про наукові дослідження в аспекті їх професії та створення умов для розвитку їх здібностей до науково-дослідної роботи. Ключові слова: науково-дослідна робота, додаткова освіта, педагогічне сприяння, професійна підготовка фахівців.
This article focuses on the definition of the role of additional education in the process of formation of students’ readiness to research work. The main types of research work for future professionals in the basic education are examined. They are: academic setting of tasks for lectures, practical classes and laboratory research concerning on assessing the exploratory and experimental data; preparing students essays, term papers, theses with the description of experimental data, including critical analysis of processed scientific literature; preparation of reports of industrial, educational, pre-graduation ad other practice.The necessity of additional education in the process of formation of students’ readiness to scientific research is justified. It is directed to meet the educational needs of human intellectual, spiritual and professional development and increasing of education. The basic directions of educational assistance in the process of additional education are analyzed. They are: establishing business relationships between teachers and students and professional communication during the research; research support and solving various research tasks by students; assistance in the performance of students’ research and presentation the results. Keywords: research work, additional education, educational assistance, vocational training.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14283
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 38 - 2016
Наукові публікації кафедри соціології і соціальної роботи

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
РОЛЬ ДОДАТКОВОЇ ОСВІТИ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ.pdf203.01 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.