Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14287
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПотюк, Ірина Євгенівна-
dc.date.accessioned2017-07-14T07:18:21Z-
dc.date.available2017-07-14T07:18:21Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПотюк, І. Є. Особливості моделі компетентного студента у змісті сучасної іншомовної професійної підготовки майбутніх фахівців [Текст] / І. Є. Потюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2016. – Вип. 1 (38). – С. 226–229. – Бібліогр.: с. 229 (7 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14287-
dc.description.abstractСтаттю присвячено проблемі формування ефективної моделі компетентного студента із застосуванням основних груп стратегій навчання: метакогнітивних, когнітивних та соціально-афективних. Автором досліджено особливості професійної підготовки майбутнього фахівця у контексті стратегічного вивчення іноземної мови, проаналізовано сучасну модель компетентного студента, виокремлено та обґрунтовано загальні характеристики, які притаманні суб’єктам навчання. Ключові слова: компетентний студент, модель компетентного студента, іншомовна комунікативна компетентність, стратегічна компетентність, стратегії навчання, професійна підготовка фахівця.uk
dc.description.abstractThe article is devoted to a current model of the learning processes of successful language learners in the context of using learning strategies: metacognitive, cognitive and social-affective learning strategies. As a result of thorough analysis of special pedagogic and linguistic literature, the concepts of a good language learner and a model of a good language learner in the context of professional training of future experts have been revealed; the nomenclature of learning strategies for effective foreign language acquisition (metacognitive, cognitive and social-affective learning strategies) has been outlined; some of the main characteristics of expert learners have been described (well-developed procedures; depth of knowledge and facilitating beliefs; productive interaction between procedures and knowledge; flexibility; adaptiveness; contextualized knowledge); some current issues that need to be researched to extend the understanding of the model of the GLL have been sketched. Key words: a good language learner, a model of a good language learner, foreign language communicative competence, strategic competence, learning strategies, professionally directed expert’s training.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectкомпетентний студентuk
dc.subjectмодель компетентного студентаuk
dc.subjectіншомовна комунікативна компетентністьuk
dc.subjectстратегічна компетентністьuk
dc.subjectстратегії навчанняuk
dc.subjectпрофесійна підготовка фахівцяuk
dc.titleОсобливості моделі компетентного студента у змісті сучасної іншомовної професійної підготовки майбутніх фахівцівuk
dc.title.alternativeThe main peculiarities of a model of a good language learner in the context of professionally directed experts’ traininguk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:2016 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 38

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ОСОБЛИВОСТІ МОДЕЛІ КОМПЕТЕНТНОГО СТУДЕНТА.pdf392.64 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.