Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14287
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Потюк, Ірина Євгенівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-07-14T07:18:21Z | - |
dc.date.available | 2017-07-14T07:18:21Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Потюк, І. Є. Особливості моделі компетентного студента у змісті сучасної іншомовної професійної підготовки майбутніх фахівців [Текст] / І. Є. Потюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2016. – Вип. 1 (38). – С. 226–229. – Бібліогр.: с. 229 (7 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14287 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено проблемі формування ефективної моделі компетентного студента із застосуванням основних груп стратегій навчання: метакогнітивних, когнітивних та соціально-афективних. Автором досліджено особливості професійної підготовки майбутнього фахівця у контексті стратегічного вивчення іноземної мови, проаналізовано сучасну модель компетентного студента, виокремлено та обґрунтовано загальні характеристики, які притаманні суб’єктам навчання. Ключові слова: компетентний студент, модель компетентного студента, іншомовна комунікативна компетентність, стратегічна компетентність, стратегії навчання, професійна підготовка фахівця. | uk |
dc.description.abstract | The article is devoted to a current model of the learning processes of successful language learners in the context of using learning strategies: metacognitive, cognitive and social-affective learning strategies. As a result of thorough analysis of special pedagogic and linguistic literature, the concepts of a good language learner and a model of a good language learner in the context of professional training of future experts have been revealed; the nomenclature of learning strategies for effective foreign language acquisition (metacognitive, cognitive and social-affective learning strategies) has been outlined; some of the main characteristics of expert learners have been described (well-developed procedures; depth of knowledge and facilitating beliefs; productive interaction between procedures and knowledge; flexibility; adaptiveness; contextualized knowledge); some current issues that need to be researched to extend the understanding of the model of the GLL have been sketched. Key words: a good language learner, a model of a good language learner, foreign language communicative competence, strategic competence, learning strategies, professionally directed expert’s training. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | компетентний студент | uk |
dc.subject | модель компетентного студента | uk |
dc.subject | іншомовна комунікативна компетентність | uk |
dc.subject | стратегічна компетентність | uk |
dc.subject | стратегії навчання | uk |
dc.subject | професійна підготовка фахівця | uk |
dc.title | Особливості моделі компетентного студента у змісті сучасної іншомовної професійної підготовки майбутніх фахівців | uk |
dc.title.alternative | The main peculiarities of a model of a good language learner in the context of professionally directed experts’ training | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Располагается в коллекциях: | 2016 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 38 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ОСОБЛИВОСТІ МОДЕЛІ КОМПЕТЕНТНОГО СТУДЕНТА.pdf | 392.64 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.