Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14287
Назва: | Особливості моделі компетентного студента у змісті сучасної іншомовної професійної підготовки майбутніх фахівців |
Інші назви: | The main peculiarities of a model of a good language learner in the context of professionally directed experts’ training |
Автори: | Потюк, Ірина Євгенівна |
Ключові слова: | компетентний студент, модель компетентного студента, іншомовна комунікативна компетентність, стратегічна компетентність, стратегії навчання, професійна підготовка фахівця |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Бібліографічний опис: | Потюк, І. Є. Особливості моделі компетентного студента у змісті сучасної іншомовної професійної підготовки майбутніх фахівців [Текст] / І. Є. Потюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2016. – Вип. 1 (38). – С. 226–229. – Бібліогр.: с. 229 (7 назв). |
Серія/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено проблемі формування ефективної моделі компетентного студента із
застосуванням основних груп стратегій навчання: метакогнітивних, когнітивних та соціально-афективних.
Автором досліджено особливості професійної підготовки майбутнього фахівця у контексті стратегічного
вивчення іноземної мови, проаналізовано сучасну модель компетентного студента, виокремлено та
обґрунтовано загальні характеристики, які притаманні суб’єктам навчання.
Ключові слова: компетентний студент, модель компетентного студента, іншомовна комунікативна
компетентність, стратегічна компетентність, стратегії навчання, професійна підготовка фахівця. The article is devoted to a current model of the learning processes of successful language learners in the context of using learning strategies: metacognitive, cognitive and social-affective learning strategies. As a result of thorough analysis of special pedagogic and linguistic literature, the concepts of a good language learner and a model of a good language learner in the context of professional training of future experts have been revealed; the nomenclature of learning strategies for effective foreign language acquisition (metacognitive, cognitive and social-affective learning strategies) has been outlined; some of the main characteristics of expert learners have been described (well-developed procedures; depth of knowledge and facilitating beliefs; productive interaction between procedures and knowledge; flexibility; adaptiveness; contextualized knowledge); some current issues that need to be researched to extend the understanding of the model of the GLL have been sketched. Key words: a good language learner, a model of a good language learner, foreign language communicative competence, strategic competence, learning strategies, professionally directed expert’s training. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14287 |
Розташовується у зібраннях: | 2016 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 38 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ОСОБЛИВОСТІ МОДЕЛІ КОМПЕТЕНТНОГО СТУДЕНТА.pdf | 392.64 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.