Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14291
Назва: Сутність понять «компетентнісний підхід», «компетентність», «компетенція», «професійна компетентність» у світлі сучасної освітньої парадигми
Інші назви: The essence of concepts of «competence approach», «competency», «competence», «professional competency» in the light of modern education paradigm
Автори: Рудніцька, Катерина Валеріївна
Ключові слова: компетенція, компетентність, компетентнісний підхід, професійна компетентність, професійна діяльність, майбутні фахівці
Дата публікації: 2016
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Рудніцька, К. В. Сутність понять «компетентнісний підхід», «компетентність», «компетенція», «професійна компетентність» у світлі сучасної освітньої парадигми [Текст] / К. В. Рудніцька // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2016. – Вип. 1 (38). – С. 241–244. – Бібліогр.: с. 243 (11 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена аналізу поглядів науковців на проблему трактування понять «компетентнісний підхід», «компетентність», «компетенція», «професійна компетентність» у світлі сучасної освітньої парадигми. На основі вивчення наукової та психолого-педагогічної літератури автором визначено сутнісний зміст, взаємозв’язки та характер цих понять, акцентовано увагу на ролі компетентнісного підходу у підготовці майбутнього фахівця. Ключові слова: компетенція, компетентність, компетентнісний підхід, професійна компетентність, професійна діяльність, майбутні фахівці.
The article is dedicated to scientists’ views on the problem of definition of «competence approach», «competency», «competence», «professional competency» concepts in the light of modern education paradigm. The important role of competence approach in preparation of future specialists has been emphasized. From the perspective of competence approach the level of education is defined by ability to solve simple and complex problems using your background knowledge. Competence approach focuses on the ability to use knowledge gained from higher education. It is considered to be fundamental approach in preparation of future specialists and involves not only transmitting knowledge, skills and abilities from teacher to students but professional competency formation. It demands a new way of looking at teaching: change focus in educational process from information theory to organizational and managerial spheres. Key words: competence, competency, competence approach, professional competency, professional activity, future specialists.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14291
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 38 - 2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СУТНІСТЬ ПОНЯТЬ КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД.pdf209.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.