Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14324
Название: | Самостійна робота студентів як вид творчої діяльності, фактор модернізації навчального процесу та підвищення якості вищої освіти |
Другие названия: | Independent work of students as a kind of creative activity, factor of modernization and training quality of higher education |
Авторы: | Туряниця, Василь Васильович Туряниця, Вікторія Василівна |
Ключевые слова: | вища освіта, педагогічний процес, самостійна робота студента, модернізація освіти, інноваційні підходи, якість вищої освіти, комплексний підхід |
Дата публикации: | 2016 |
Издательство: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Библиографическое описание: | Туряниця, В. В. Самостійна робота студентів як вид творчої діяльності, фактор модернізації навчального процесу та підвищення якості вищої освіти [Текст] / В. В. Туряниця, В. В. Туряниця // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2016. – Вип. 1 (38). – С. 302–305. – Бібліогр.: с. 304 (6 назв). |
Серия/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Краткий осмотр (реферат): | Автори розкрили особливості самостійної роботи студента як системоутворюючого фактора в під-
готовці висококваліфікованого, мобільного, конкурентоздатного фахівця та самореалізації особистості. На
основі досягнень методичної науки та власного досвіду подано науково обґрунтовані поради щодо комплек-
сного підходу до самостійної роботи студента та її реалізації.
Ключові слова: вища освіта, педагогічний процес, самостійна робота студента, модернізація освіти,
інноваційні підходи, якість вищої освіти, комплексний підхід. The authors have disclosed features self-learning as a factor in the preparation of highly skilled, mobile, competitive professional and personal fulfillment. Based on the achievements of science and methodical own experience presents evidence-based advice on comprehensive approach to self-learning and its implementation. The study focuses on preparing competitive specialist in high school in Ukraine. According to the concept Bologna occupies a prominent place credit-modular system of educational process. An integral part of it is self-study student. The purpose of introducing this system is to improve the quality of higher education, modernization of the educational process in the preparation of competitive graduates and prestige of Ukrainian education in the international educational space. Key words: higher education, teaching process, students' independent work, the modernization of education, innovative approaches, the quality of higher education, an integrated campaign. |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Стаття |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14324 |
Располагается в коллекциях: | 2016 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 38 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ ЯК ВИД ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.pdf | 205.61 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.