Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14330
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦарик, Ольга Михайлівна-
dc.date.accessioned2017-07-18T10:17:17Z-
dc.date.available2017-07-18T10:17:17Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЦарик, О. М. Особливості професійної підготовки учителів-філологів у Галичині на початку ХХ ст. [Текст] / О. М. Царик // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2016. – Вип. 1 (38). – С. 312–315. – Бібліогр.: с. 315 (7 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14330-
dc.description.abstractУ статті вивчено особливості професійної підготовки вчителів-філологів у Галичині на початку ХХ ст. Досліджено, що професійно-педагогічна освіта розвивалася в напрямку структурування її змісту шляхом поділу на теоретичну і практичну, професійну і педагогічну чистини, більше уваги приділялося самостійній навчально-дослідницькій роботі студентів. У процесі підготовки вчителя філолога враховувалися філологічний, педагогічний і методичний аспекти. Ключові слова: навчання, філологічна освіта, зміст педагогічної освіти, етапи підготовки вчителя, культура мови, письмо.uk
dc.description.abstractIn the article the basic requirements for teacher candidates were considered. Indicated that training and education is an art, but in the case if realized: 1) objectives and target of learning, 2) the means to achieve the best results, 3) the ability to apply learned into practice. It is noted that to some extent, everyone has the ability to learn, but to comprehend art training pedagogical skills are necessary. This article has concluded that the study of historical experience, analysis of the first female schools with teacher training, the study of training teachers philologists features in Galicia in the early twentieth century suggests that teacher philologists training was carried out in the context of an academic tradition of teacher training in teacher training institutions, educational courses, Institute of Education, State foreign language courses. In the early twentieth century vocational teacher education has developed the way of structuring educational content by dividing the theoretical and the practical, professional and teaching, more emphasis on independent teaching and research work of students. During teacher philologist training philological, pedagogical and methodological aspects were considered. Key words: education, philological education, the content of teacher education, teacher training phases, the culture of speech, writing.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectнавчанняuk
dc.subjectфілологічна освітаuk
dc.subjectзміст педагогічної освітиuk
dc.subjectетапи підготовки вчителяuk
dc.subjectкультура мовиuk
dc.subjectписьмоuk
dc.titleОсобливості професійної підготовки учителів-філологів у Галичині на початку ХХ стuk
dc.title.alternativeFeatures of professional training of philologists-teachers in Galicia in the early twentieth centuryuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2016 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 38

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ У.pdf234.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.