Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14330
Название: Особливості професійної підготовки учителів-філологів у Галичині на початку ХХ ст
Другие названия: Features of professional training of philologists-teachers in Galicia in the early twentieth century
Авторы: Царик, Ольга Михайлівна
Ключевые слова: навчання, філологічна освіта, зміст педагогічної освіти, етапи підготовки вчителя, культура мови, письмо
Дата публикации: 2016
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Царик, О. М. Особливості професійної підготовки учителів-філологів у Галичині на початку ХХ ст. [Текст] / О. М. Царик // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2016. – Вип. 1 (38). – С. 312–315. – Бібліогр.: с. 315 (7 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті вивчено особливості професійної підготовки вчителів-філологів у Галичині на початку ХХ ст. Досліджено, що професійно-педагогічна освіта розвивалася в напрямку структурування її змісту шляхом поділу на теоретичну і практичну, професійну і педагогічну чистини, більше уваги приділялося самостійній навчально-дослідницькій роботі студентів. У процесі підготовки вчителя філолога враховувалися філологічний, педагогічний і методичний аспекти. Ключові слова: навчання, філологічна освіта, зміст педагогічної освіти, етапи підготовки вчителя, культура мови, письмо.
In the article the basic requirements for teacher candidates were considered. Indicated that training and education is an art, but in the case if realized: 1) objectives and target of learning, 2) the means to achieve the best results, 3) the ability to apply learned into practice. It is noted that to some extent, everyone has the ability to learn, but to comprehend art training pedagogical skills are necessary. This article has concluded that the study of historical experience, analysis of the first female schools with teacher training, the study of training teachers philologists features in Galicia in the early twentieth century suggests that teacher philologists training was carried out in the context of an academic tradition of teacher training in teacher training institutions, educational courses, Institute of Education, State foreign language courses. In the early twentieth century vocational teacher education has developed the way of structuring educational content by dividing the theoretical and the practical, professional and teaching, more emphasis on independent teaching and research work of students. During teacher philologist training philological, pedagogical and methodological aspects were considered. Key words: education, philological education, the content of teacher education, teacher training phases, the culture of speech, writing.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14330
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 38 - 2016

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ У.pdf234.3 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.