Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14335
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorШиманська, Марія-
dc.date.accessioned2017-07-18T10:53:31Z-
dc.date.available2017-07-18T10:53:31Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationШиманська, М. Соціальна нерівність та освіта : історичні аспекти [Текст] / М. Шиманська // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2016. – Вип. 1 (38). – С. 330–333. – Бібліогр.: с. 332–333 (15 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14335-
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблему соціальної нерівності та історичні форми її вияву в сфері освіти і виховання. Досліджено специфіку механізму трансляції школою соціокультурних розбіжностей у західноєвропейському суспільстві на різних етапах його розвитку та схарактеризовано особливості й основні підходи до розв’язання означеної проблеми в європейських країнах. Встановлено, що до XIX століття освіта мала елітарний характер та слугувала фактором збереження, а не подолання соціальної нерівності. Ключові слова: суспільство, соціальна стратифікація, соціальна нерівність, шкільництво, доступ до системи освіти, освітні можливості.uk
dc.description.abstractThe article focuses on the problem of a social inequality and the historical forms of its display in the sphere of education. In the article the attention is paid to the analysis of the pedagogical views of Europeans philosophers of different epochs and their enlightment activity connected with the problem of a social inequality in an educational sphere. Under the influence of the progressive ideas of these pedagogues certain changes took place in the system of education in European countries: the network of schools was broaden, the opening of special schools for the lower layer of the society. It has been ascertained that in Europe the introduction of a compulsory schooling and the foundation of free of charge schools caused the decline of the so called “schools for the poor”. It has been determined that before the XIX th century the system of education was of an elite character and this system served the factor of preserving but not overcoming of a social inequality. Key words: society, social stratification, social inequality, schooling, availability of a system of education, educational abilities.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectсуспільствоuk
dc.subjectсоціальна стратифікаціяuk
dc.subjectсоціальна нерівністьuk
dc.subjectшкільництвоuk
dc.subjectдоступ до системи освітиuk
dc.subjectосвітні можливостіuk
dc.titleСоціальна нерівність та освіта: історичні аспектиuk
dc.title.alternativeSocial inequality and education: historical aspecrtsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 38 - 2016

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
СОЦІАЛЬНА НЕРІВНІСТЬ ТА ОСВІТА ІСТОРИЧНІ АСПЕКТИ.pdf213.86 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.