Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14335
Назва: Соціальна нерівність та освіта: історичні аспекти
Інші назви: Social inequality and education: historical aspecrts
Автори: Шиманська, Марія
Ключові слова: суспільство, соціальна стратифікація, соціальна нерівність, шкільництво, доступ до системи освіти, освітні можливості
Дата публікації: 2016
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Шиманська, М. Соціальна нерівність та освіта : історичні аспекти [Текст] / М. Шиманська // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2016. – Вип. 1 (38). – С. 330–333. – Бібліогр.: с. 332–333 (15 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто проблему соціальної нерівності та історичні форми її вияву в сфері освіти і виховання. Досліджено специфіку механізму трансляції школою соціокультурних розбіжностей у західноєвропейському суспільстві на різних етапах його розвитку та схарактеризовано особливості й основні підходи до розв’язання означеної проблеми в європейських країнах. Встановлено, що до XIX століття освіта мала елітарний характер та слугувала фактором збереження, а не подолання соціальної нерівності. Ключові слова: суспільство, соціальна стратифікація, соціальна нерівність, шкільництво, доступ до системи освіти, освітні можливості.
The article focuses on the problem of a social inequality and the historical forms of its display in the sphere of education. In the article the attention is paid to the analysis of the pedagogical views of Europeans philosophers of different epochs and their enlightment activity connected with the problem of a social inequality in an educational sphere. Under the influence of the progressive ideas of these pedagogues certain changes took place in the system of education in European countries: the network of schools was broaden, the opening of special schools for the lower layer of the society. It has been ascertained that in Europe the introduction of a compulsory schooling and the foundation of free of charge schools caused the decline of the so called “schools for the poor”. It has been determined that before the XIX th century the system of education was of an elite character and this system served the factor of preserving but not overcoming of a social inequality. Key words: society, social stratification, social inequality, schooling, availability of a system of education, educational abilities.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14335
Розташовується у зібраннях:2016 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 38

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СОЦІАЛЬНА НЕРІВНІСТЬ ТА ОСВІТА ІСТОРИЧНІ АСПЕКТИ.pdf213.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.