Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14629
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБаланюк, І.Ф.-
dc.date.accessioned2017-08-28T09:15:45Z-
dc.date.available2017-08-28T09:15:45Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМаркетингова презентація товару для забезпечення ефективної збутової діяльності підприємства [Текст] / І. Ф. Баланюк // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / редкол.: В. П. Мікловда, М. І. Пітюлич, Н. М. Гапак та ін. – Мукачево : Карпатська вежа, 2013. – Вип. 1 (38). – С. 26–28. – Бібліогр. : с. 28 (4 назви)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14629-
dc.description.abstractОбґрунтовано доцільність презентації товару за маркетинговою концепцією, яка розкриває: дослідження ринку, товару, цінову, дистрибуційну та комунікативну політику, а також маркетингову стратегію розвитку підприємства. Запропоновано заповнення шкали оцінювання товару для визначення рейтингу товару. Для практичної підготовки студентів, розглянуто основні засоби маркетингу, запропоновано комплексне маркетингове дослідження товару підприємства. Ключові слова: маркетинг, дослідження ринку, товар, шкала оцінювання, ціна, збут, комунікація, маркетингова стратегія.uk
dc.description.abstractThe article is focused on the necessity of the presentation of goods according to marketing conception, which opens: investigation of market, goods, the price, distributional and communicative policy and also the marketing strategy of the development of enterprise. The filling of the scale of goods evaluation for the recognition of good rate is proposed. For practical student's preparation the main marketing measures are considered, the complex marketing investigation of the enterprise's goods is proposed. Keywords: marketing, marketing investigation, goods, evaluation scale, price, communication, sale, marketing strategy.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Карпатська вежа"uk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectдослідження ринкуuk
dc.subjectтоварuk
dc.subjectшкала оцінюванняuk
dc.subjectцінаuk
dc.subjectзбутuk
dc.subjectкомунікаціяuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.titleМаркетингова презентація товару для забезпечення ефективної збутової діяльності підприємстваuk
dc.title.alternativeMarketing presentation of goods for providing of effective distribution activity of enterpriseuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (38) - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.