Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14629
Назва: Маркетингова презентація товару для забезпечення ефективної збутової діяльності підприємства
Інші назви: Marketing presentation of goods for providing of effective distribution activity of enterprise
Автори: Баланюк, І.Ф.
Ключові слова: маркетинг, дослідження ринку, товар, шкала оцінювання, ціна, збут, комунікація, маркетингова стратегія
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво УжНУ "Карпатська вежа"
Бібліографічний опис: Маркетингова презентація товару для забезпечення ефективної збутової діяльності підприємства [Текст] / І. Ф. Баланюк // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / редкол.: В. П. Мікловда, М. І. Пітюлич, Н. М. Гапак та ін. – Мукачево : Карпатська вежа, 2013. – Вип. 1 (38). – С. 26–28. – Бібліогр. : с. 28 (4 назви)
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано доцільність презентації товару за маркетинговою концепцією, яка розкриває: дослідження ринку, товару, цінову, дистрибуційну та комунікативну політику, а також маркетингову стратегію розвитку підприємства. Запропоновано заповнення шкали оцінювання товару для визначення рейтингу товару. Для практичної підготовки студентів, розглянуто основні засоби маркетингу, запропоновано комплексне маркетингове дослідження товару підприємства. Ключові слова: маркетинг, дослідження ринку, товар, шкала оцінювання, ціна, збут, комунікація, маркетингова стратегія.
The article is focused on the necessity of the presentation of goods according to marketing conception, which opens: investigation of market, goods, the price, distributional and communicative policy and also the marketing strategy of the development of enterprise. The filling of the scale of goods evaluation for the recognition of good rate is proposed. For practical student's preparation the main marketing measures are considered, the complex marketing investigation of the enterprise's goods is proposed. Keywords: marketing, marketing investigation, goods, evaluation scale, price, communication, sale, marketing strategy.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14629
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (38) - 2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МАРКЕТИНГОВА ПРЕЗЕНТАЦІЯ ТОВАРУ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ.pdf182.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.