Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14629
Название: Маркетингова презентація товару для забезпечення ефективної збутової діяльності підприємства
Другие названия: Marketing presentation of goods for providing of effective distribution activity of enterprise
Авторы: Баланюк, І.Ф.
Ключевые слова: маркетинг, дослідження ринку, товар, шкала оцінювання, ціна, збут, комунікація, маркетингова стратегія
Дата публикации: 2013
Издательство: Видавництво УжНУ "Карпатська вежа"
Библиографическое описание: Маркетингова презентація товару для забезпечення ефективної збутової діяльності підприємства [Текст] / І. Ф. Баланюк // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / редкол.: В. П. Мікловда, М. І. Пітюлич, Н. М. Гапак та ін. – Мукачево : Карпатська вежа, 2013. – Вип. 1 (38). – С. 26–28. – Бібліогр. : с. 28 (4 назви)
Краткий осмотр (реферат): Обґрунтовано доцільність презентації товару за маркетинговою концепцією, яка розкриває: дослідження ринку, товару, цінову, дистрибуційну та комунікативну політику, а також маркетингову стратегію розвитку підприємства. Запропоновано заповнення шкали оцінювання товару для визначення рейтингу товару. Для практичної підготовки студентів, розглянуто основні засоби маркетингу, запропоновано комплексне маркетингове дослідження товару підприємства. Ключові слова: маркетинг, дослідження ринку, товар, шкала оцінювання, ціна, збут, комунікація, маркетингова стратегія.
The article is focused on the necessity of the presentation of goods according to marketing conception, which opens: investigation of market, goods, the price, distributional and communicative policy and also the marketing strategy of the development of enterprise. The filling of the scale of goods evaluation for the recognition of good rate is proposed. For practical student's preparation the main marketing measures are considered, the complex marketing investigation of the enterprise's goods is proposed. Keywords: marketing, marketing investigation, goods, evaluation scale, price, communication, sale, marketing strategy.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14629
Располагается в коллекциях:Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Випуск 1 (38) - 2013

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
МАРКЕТИНГОВА ПРЕЗЕНТАЦІЯ ТОВАРУ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ.pdf182.02 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.