Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14631
Назва: Торгові мережі: основи функціонування, управління та розвитку
Інші назви: Trade networks: bases of functioning, management and development
Автори: Безпалько, І.Р.
Ключові слова: сфера торгівлі, роздрібний товарооборот, торгові мережі, адаптація, стратегія розвитку, конкурентоспроможність, програма розвитку
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво УжНУ "Карпатська вежа"
Бібліографічний опис: Торгові мережі: основи функціонування , управління та розвитку [Текст] / І. Р. Безпалько // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / редкол.: В. П. Мікловда, М. І. Пітюлич, Н. М. Гапак та ін. – Мукачево : Карпатська вежа, 2013. – Вип. 1 (38). – С. 37–42. – Бібліогр. : с. 42 (9 назв)
Короткий огляд (реферат): Узагальнено сутність, характерні ознаки та фактори розвитку торгових мереж в Україні, а також особливості управління та основні переваги їх функціонування в умовах посилення конкуренції на внутрішньому споживчому ринку. Запропоновано напрями удосконалення мережевого бізнесу в Україні, зокрема, визначено необхідність законодавчого регулювання галузі, її стратегічного поєднання з науковими дослідженнями та розробками та налагодження співпраці із вищими навчальними закладами з метою підготовки кваліфікованих спеціалістів. Ключові слова: сфера торгівлі, роздрібний товарооборот, торгові мережі, адаптація, стратегія розвитку, конкурентоспроможність, програма розвитку.
Essence, characteristic signs and factors of Ukrainian retail networks’ development, and also management features and basic advantages of their functioning in the conditions of strengthening of competition at the internal user market have been generalized. Directions of improvement of network business in Ukraine have been offered, particularу, the necessity of the legislative adjusting of industry, her strategic combination with scientific research-and-developments and аlso adjusting of collaboration with higher educational establishments with the purpose of preparation of skilled specialists have beenсertain. Keywords: trade sphere, retail commodity turnover, retail networks, adaptation, strategy of development, competitiveness, program of development.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14631
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (38) - 2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ТОРГОВІ МЕРЕЖІ ОСНОВИ ФУНКЦІОНУВАННЯ, УПРАВЛІННЯ ТА РОЗВИТКУ.pdf242.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.