Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14675
Назва: Проблеми та перспективи розвитку туристичної індустрії в Луганській області
Інші назви: Problems and possible further development of the tourism industry in Lugansk Region
Автори: Мельникова, О.А.
Ключові слова: туризм, регіон, туристична діяльність, стратегія розвитку туризму
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво УжНУ "Карпатська вежа"
Бібліографічний опис: Проблеми та перспективи розвитку туристичної індустрії в Луганській області [Текст] / О. А. Мельникова // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / редкол.: В. П. Мікловда, М. І. Пітюлич, Н. М. Гапак та ін. – Мукачево : Карпатська вежа, 2013. – Вип. 1 (38). – С. 222–226. – Бібліогр. : с. 226–227 (9 назв)
Короткий огляд (реферат): У статті підкреслюється актуальність розвитку туристичної індустрії не тільки в історично сформованих туристичних регіонах, але і в регіонах з іншою спеціалізацією, що сприятиме диверсифікації пріоритетів розвитку та поліпшенню їх соціально-економічного становища. Під час дослідження, було проаналізовано динаміку розвитку туристичної індустрії в Луганській області, що дозволило виділити основні проблеми галузі та сформувати перспективні напрями вдосконалення регіональної стратегії розвитку туризму в регіоні. Ключові слова: туризм, регіон, туристична діяльність, стратегія розвитку туризму
The article stresses the importance of the tourism industry not only in the historical tourist locations, but also in the regions with different fields, which will contribute to the diversification of development priorities and improve their socio-economic status. During the study, there was analyzed the dynamics of the tourism industry in Lugansk region, which allowed to identify the main problems of the industry and to create some promising directions for improving regional tourism development strategy in the region. Keywords: tourism, region, tourist business, the strategy of development of tourism.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14675
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (38) - 2013



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.