Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14678
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПугачевська, К.Й.-
dc.date.accessioned2017-08-29T11:48:45Z-
dc.date.available2017-08-29T11:48:45Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationДіагностика інтернет-торгівлі як інноваційної технології [Текст] / К. Й. Пугачевська // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / редкол.: В. П. Мікловда, М. І. Пітюлич, Н. М. Гапак та ін. – Мукачево : Карпатська вежа, 2013. – Вип. 1 (38). – С. 236–239. – Бібліогр. : с. 236 (11 назв)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14678-
dc.description.abstractВ статті виявлено передумови розвитку електронної торгівлі, досліджено основні cегменти електронної комерції в Україні. Здійснено аналіз тенденцій та стану розвитку українського онлайн-продажу. Виявлено причини, які гальмують розвиток електронної торгівлі і комерції в Україні, зокрема проблеми юридичного характеру і довіри. Визначено та узагальнено фактори (загальноекономічні, інфраструктурні, управлінські, правові, соціальні) впливу на розвиток електронної комерції. Ключові слова: електронна комерція, електронна торгівля, Інтернет-магазин, системи Інтернет-комерції B2C, офлайнові торговці, пенетрація Інтернету, електронний бізнес.uk
dc.description.abstractThe determinants of e-trade development are considered in the article, the main segments of e-commerce in Ukraine are researched. The analysis of tends and development of Ukrainian online sale is given. The reasons which slow down the development of e-trade and e-commerce in Ukraine are determined, in particular, legal problems and rate of trust. Impact factors (economic, infrastructure, administrative, legal, social) on development of e-commerce are determined. Keywords: e-commerce, e-trade, internet shop, system of Internet commerce B2С, offline traders, Internet penetration, e-business.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Карпатська вежа"uk
dc.subjectелектронна комерціяuk
dc.subjectелектронна торгівляuk
dc.subjectІнтернет-магазинuk
dc.subjectсистеми Інтернет-комерції B2Cuk
dc.subjectофлайнові торговціuk
dc.subjectпенетрація Інтернетуuk
dc.subjectелектронний бізнесuk
dc.titleДіагностика Інтернет-торгівлі як інноваційної технологіїuk
dc.title.alternativeThe diagnostic of internet trade as innovative technologyuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (38) - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.