Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14678
Назва: Діагностика Інтернет-торгівлі як інноваційної технології
Інші назви: The diagnostic of internet trade as innovative technology
Автори: Пугачевська, К.Й.
Ключові слова: електронна комерція, електронна торгівля, Інтернет-магазин, системи Інтернет-комерції B2C, офлайнові торговці, пенетрація Інтернету, електронний бізнес
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво УжНУ "Карпатська вежа"
Бібліографічний опис: Діагностика інтернет-торгівлі як інноваційної технології [Текст] / К. Й. Пугачевська // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / редкол.: В. П. Мікловда, М. І. Пітюлич, Н. М. Гапак та ін. – Мукачево : Карпатська вежа, 2013. – Вип. 1 (38). – С. 236–239. – Бібліогр. : с. 236 (11 назв)
Короткий огляд (реферат): В статті виявлено передумови розвитку електронної торгівлі, досліджено основні cегменти електронної комерції в Україні. Здійснено аналіз тенденцій та стану розвитку українського онлайн-продажу. Виявлено причини, які гальмують розвиток електронної торгівлі і комерції в Україні, зокрема проблеми юридичного характеру і довіри. Визначено та узагальнено фактори (загальноекономічні, інфраструктурні, управлінські, правові, соціальні) впливу на розвиток електронної комерції. Ключові слова: електронна комерція, електронна торгівля, Інтернет-магазин, системи Інтернет-комерції B2C, офлайнові торговці, пенетрація Інтернету, електронний бізнес.
The determinants of e-trade development are considered in the article, the main segments of e-commerce in Ukraine are researched. The analysis of tends and development of Ukrainian online sale is given. The reasons which slow down the development of e-trade and e-commerce in Ukraine are determined, in particular, legal problems and rate of trust. Impact factors (economic, infrastructure, administrative, legal, social) on development of e-commerce are determined. Keywords: e-commerce, e-trade, internet shop, system of Internet commerce B2С, offline traders, Internet penetration, e-business.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14678
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (38) - 2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ДІАГНОСТИКА ІНТЕРНЕТ-ТОРГІВЛІ ЯК ІННОВАЦІЙНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ.pdf211.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.