Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14743
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯрема, В.І.-
dc.contributor.authorШулла, Роман Степанович-
dc.contributor.authorПовідайчик, Михайло Михайлович-
dc.date.accessioned2017-09-04T11:34:19Z-
dc.date.available2017-09-04T11:34:19Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationАналіз альтернативних стратегій поведінки підприємств лісопильної галузі на ринку сировини та ринку продукції [Текст] / В. І. Ярема, Р. С. Шулла, М. М. Повідайчик // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / ред. кол.: В.П.Мікловда, В.І.Ярема, В.О.Приходько та ін. – Ужгород : Видавництво УжНУ "Говерла", 2014. – Вип. 1 (42). – С. 21-26. – Бібліогр.: с. 26 (2 назви).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14743-
dc.description.abstractВ даній статті досліджуються альтернативні стратегії позиціонування підприємств лісопильної галузі на ринках сировини та готової продукції. Авторами доводиться, що між стратегіями поведінки на ринках сировини та готової продукції існує тісний взаємозв’язок. При цьому стратегії ринку продукції є, зазвичай, базовими, а стратегії позиціонування на ринку сировини – похідними. Запропоновано підхід до класифікації стратегій на ринку пиловочної сировини (стратегія стандартизації та диференціації розмірних параметрів закуповуваної сировини), які б дозволили лісопильним підприємствам мінімізувати собівартість готової продукції в конкретних умовах їх господарювання. Здійснено порівняльний аналіз альтернативних стратегій з виявленням їх позитивних та негативних сторін. Ключові слова: стратегія диференціації, стратегія стандартизації (спеціалізації), лісопильне виробництво.uk
dc.description.abstractThe article investigates the alternative positioning strategies of sawmill industry companies in the markets of raw materials and finished products. The authors proved that there is a close correlation between the behavior strategies in the markets of raw materials and finished products. Thus the strategy of market of products is usually the base and positioning strategy in the market of raw materials – the derivatives. This paper proposed an approach to classification of strategies on the market of sawmill materials (strategy of standardization and differentiation of dimensional parameters of purchased raw materials) that enable sawmill to minimize the cost of finished products in the specific circumstances of the entity. The comparative analysis of alternative strategies to identify their positive and negative sides was made. Keywords: strategy of differentiation, strategy of standardization (specialization), sawmill production.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.subjectстратегія диференціаціїuk
dc.subjectстратегія стандартизації (спеціалізації)uk
dc.subjectлісопильне виробництвоuk
dc.titleАналіз альтернативних стратегій поведінки підприємств лісопильної галузі на ринку сировини та ринку продукціїuk
dc.title.alternativeAnalysis of alternative behavioral strategies of sawmill industry companies in the market of raw materials and market productsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (42) - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.