Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14743
Назва: Аналіз альтернативних стратегій поведінки підприємств лісопильної галузі на ринку сировини та ринку продукції
Інші назви: Analysis of alternative behavioral strategies of sawmill industry companies in the market of raw materials and market products
Автори: Ярема, В.І.
Шулла, Роман Степанович
Повідайчик, Михайло Михайлович
Ключові слова: стратегія диференціації, стратегія стандартизації (спеціалізації), лісопильне виробництво
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Аналіз альтернативних стратегій поведінки підприємств лісопильної галузі на ринку сировини та ринку продукції [Текст] / В. І. Ярема, Р. С. Шулла, М. М. Повідайчик // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / ред. кол.: В.П.Мікловда, В.І.Ярема, В.О.Приходько та ін. – Ужгород : Видавництво УжНУ "Говерла", 2014. – Вип. 1 (42). – С. 21-26. – Бібліогр.: с. 26 (2 назви).
Короткий огляд (реферат): В даній статті досліджуються альтернативні стратегії позиціонування підприємств лісопильної галузі на ринках сировини та готової продукції. Авторами доводиться, що між стратегіями поведінки на ринках сировини та готової продукції існує тісний взаємозв’язок. При цьому стратегії ринку продукції є, зазвичай, базовими, а стратегії позиціонування на ринку сировини – похідними. Запропоновано підхід до класифікації стратегій на ринку пиловочної сировини (стратегія стандартизації та диференціації розмірних параметрів закуповуваної сировини), які б дозволили лісопильним підприємствам мінімізувати собівартість готової продукції в конкретних умовах їх господарювання. Здійснено порівняльний аналіз альтернативних стратегій з виявленням їх позитивних та негативних сторін. Ключові слова: стратегія диференціації, стратегія стандартизації (спеціалізації), лісопильне виробництво.
The article investigates the alternative positioning strategies of sawmill industry companies in the markets of raw materials and finished products. The authors proved that there is a close correlation between the behavior strategies in the markets of raw materials and finished products. Thus the strategy of market of products is usually the base and positioning strategy in the market of raw materials – the derivatives. This paper proposed an approach to classification of strategies on the market of sawmill materials (strategy of standardization and differentiation of dimensional parameters of purchased raw materials) that enable sawmill to minimize the cost of finished products in the specific circumstances of the entity. The comparative analysis of alternative strategies to identify their positive and negative sides was made. Keywords: strategy of differentiation, strategy of standardization (specialization), sawmill production.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14743
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (42) - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.