Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14755
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКороль, Марина Михайлівна-
dc.date.accessioned2017-09-04T12:31:50Z-
dc.date.available2017-09-04T12:31:50Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationАналіз провідних видів науково-кадрового потенціалу в процесі трансформації освітньої системи України [Текст] / М. М. Король // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / ред. кол.: В.П.Мікловда, В.І.Ярема, В.О.Приходько та ін. – Ужгород : Видавництво УжНУ "Говерла", 2014. – Вип. 1 (42). – С. 78-87. – Бібліогр.: с. 87 (14 назв)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14755-
dc.description.abstractУ даній статті досліджуються особливості становлення і формування науково–кадрового потенціалу в процесі шестиетапної трансформації вітчизняної науки після проголошення незалежності України. Проаналізовано динаміку діяльності вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівня акредитації, а також їх внесок щодо підготовки науково–педагогічних кадрів. Всебічна увага приділена аналізу чисельності працівників науково–дослідних організацій та їх внесок у підготовку аспірантів та докторантів із метою нарощування науково–кадрового потенціалу для народногосподарського комплексу держави. Ключові слова: науково–кадровий потенціал, етапи трансформації освіти, вищі навчальні заклади ІІІ-ІV рівня акредитації, науково–педагогічні кадри.uk
dc.description.abstractThe article studies the peculiarities of the formation of the scientific human potential in the process of a six-stage transformation of national science after the declaration of independence of Ukraine. It analyses the dynamics of the activity of higher educational institutions of both III-IV level of accreditation, as well as their contribution to the training of scientific and pedagogical staff. All-round attention is given to the analysis of the size of the staff of research institutions and their contribution to the training of post-graduate and doctorate students in view to enhance the scientific-human potential for the economy of the country. Keywords: scientific human potential, stages of transformation of education, higher educational institutions of the III-IV level of accreditation, scientific and pedagogical staff.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.subjectнауково–кадровий потенціалuk
dc.subjectетапи трансформації освітиuk
dc.subjectвищі навчальні заклади ІІІ-ІV рівня акредитаціїuk
dc.subjectнауково–педагогічні кадриuk
dc.titleАналіз провідних видів науково-кадрового потенціалу в процесі трансформації освітньої системи Україниuk
dc.title.alternativeThe analysis of the leading kinds of scientific human potential in the process of transformation of the educational system of Ukraineuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (42) - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.