Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14755
Назва: Аналіз провідних видів науково-кадрового потенціалу в процесі трансформації освітньої системи України
Інші назви: The analysis of the leading kinds of scientific human potential in the process of transformation of the educational system of Ukraine
Автори: Король, Марина Михайлівна
Ключові слова: науково–кадровий потенціал, етапи трансформації освіти, вищі навчальні заклади ІІІ-ІV рівня акредитації, науково–педагогічні кадри
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Аналіз провідних видів науково-кадрового потенціалу в процесі трансформації освітньої системи України [Текст] / М. М. Король // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / ред. кол.: В.П.Мікловда, В.І.Ярема, В.О.Приходько та ін. – Ужгород : Видавництво УжНУ "Говерла", 2014. – Вип. 1 (42). – С. 78-87. – Бібліогр.: с. 87 (14 назв)
Короткий огляд (реферат): У даній статті досліджуються особливості становлення і формування науково–кадрового потенціалу в процесі шестиетапної трансформації вітчизняної науки після проголошення незалежності України. Проаналізовано динаміку діяльності вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівня акредитації, а також їх внесок щодо підготовки науково–педагогічних кадрів. Всебічна увага приділена аналізу чисельності працівників науково–дослідних організацій та їх внесок у підготовку аспірантів та докторантів із метою нарощування науково–кадрового потенціалу для народногосподарського комплексу держави. Ключові слова: науково–кадровий потенціал, етапи трансформації освіти, вищі навчальні заклади ІІІ-ІV рівня акредитації, науково–педагогічні кадри.
The article studies the peculiarities of the formation of the scientific human potential in the process of a six-stage transformation of national science after the declaration of independence of Ukraine. It analyses the dynamics of the activity of higher educational institutions of both III-IV level of accreditation, as well as their contribution to the training of scientific and pedagogical staff. All-round attention is given to the analysis of the size of the staff of research institutions and their contribution to the training of post-graduate and doctorate students in view to enhance the scientific-human potential for the economy of the country. Keywords: scientific human potential, stages of transformation of education, higher educational institutions of the III-IV level of accreditation, scientific and pedagogical staff.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14755
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (42) - 2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
АНАЛІЗ ПРОВІДНИХ ВИДІВ НАУКОВО-КАДРОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ.pdf1.35 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.