Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14757
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКальницький, Анатолій Єгорович-
dc.contributor.authorКопусяк, Я.Ф.-
dc.date.accessioned2017-09-05T08:34:39Z-
dc.date.available2017-09-05T08:34:39Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСтимулювання збуту: заходи та засоби, які допомагають при формуванні маркетингової діяльності підприємства [Текст] / А. Є. Кальницький, Я. Ф. Копусяк // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / ред. кол.: В.П.Мікловда, В.І.Ярема, В.О.Приходько та ін. – Ужгород : Видавництво УжНУ "Говерла", 2014. – Вип. 1 (42). – С. 94-97. – Бібліогр.: с. 97 (4 назви)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14757-
dc.description.abstractСтаття присвячена висвітленню сутності стимулювання збутової політики підприємства, як важливої складової для забезпечення ефективного його функціонування, а також проаналізовано головні завдання, та основні переваги та недоліки заходів, які використовуються у системі стимулювання збуту. У статті розглядається заходи, які допомагають при формуванні маркетинговою діяльністю підприємства, а також види стимулювання збуту залежно від суб'єктів стимулювання. Ключові слова: стимулювання, збут, маркетингова діяльність, стимулювання персоналу, стимулювання споживачів.uk
dc.description.abstractThe article is devoted to the nature of stimulation marketing policy of the company, as an important component to ensure its effective functioning and analyzes the main problem, and the main advantages and disadvantages of the measures used in the system of sales promotion. This paper deals with activities that help in the formation of the enterprise marketing activities and sales promotion types based on business incentives. Keywords: incentives, sales, marketing, promotion staff, stimulating consumer.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.subjectстимулюванняuk
dc.subjectзбутuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectстимулювання персоналуuk
dc.subjectстимулювання споживачівuk
dc.titleСтимулювання збуту: заходи та засоби, які допомагають при формуванні маркетингової діяльності підприємстваuk
dc.title.alternativeSale’s promotion: measures and tools that help in forming marketing activities of enterpriseuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (42) - 2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ЗАХОДИ ТА ЗАСОБИ.pdf252.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.