Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14757
Название: Стимулювання збуту: заходи та засоби, які допомагають при формуванні маркетингової діяльності підприємства
Другие названия: Sale’s promotion: measures and tools that help in forming marketing activities of enterprise
Авторы: Кальницький, Анатолій Єгорович
Копусяк, Я.Ф.
Ключевые слова: стимулювання, збут, маркетингова діяльність, стимулювання персоналу, стимулювання споживачів
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Стимулювання збуту: заходи та засоби, які допомагають при формуванні маркетингової діяльності підприємства [Текст] / А. Є. Кальницький, Я. Ф. Копусяк // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / ред. кол.: В.П.Мікловда, В.І.Ярема, В.О.Приходько та ін. – Ужгород : Видавництво УжНУ "Говерла", 2014. – Вип. 1 (42). – С. 94-97. – Бібліогр.: с. 97 (4 назви)
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена висвітленню сутності стимулювання збутової політики підприємства, як важливої складової для забезпечення ефективного його функціонування, а також проаналізовано головні завдання, та основні переваги та недоліки заходів, які використовуються у системі стимулювання збуту. У статті розглядається заходи, які допомагають при формуванні маркетинговою діяльністю підприємства, а також види стимулювання збуту залежно від суб'єктів стимулювання. Ключові слова: стимулювання, збут, маркетингова діяльність, стимулювання персоналу, стимулювання споживачів.
The article is devoted to the nature of stimulation marketing policy of the company, as an important component to ensure its effective functioning and analyzes the main problem, and the main advantages and disadvantages of the measures used in the system of sales promotion. This paper deals with activities that help in the formation of the enterprise marketing activities and sales promotion types based on business incentives. Keywords: incentives, sales, marketing, promotion staff, stimulating consumer.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14757
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (42) - 2014

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ЗАХОДИ ТА ЗАСОБИ.pdf252.73 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.