Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14784
Title: Облік в бюджетних установах в частині надання адміністративних послуг в умовах реформування системи взаємодії органів державної влади та суспільства
Other Titles: Accounting in budgetary institutions in the part of administrative services in conditions of reforming the system of the interaction of government and society
Authors: Яцко, Максим Вікторович
Яцко, Людмила Борисівна
Дагулич, О.
Keywords: адміністративна послуга, облік, розрахунки замовників за адміністративними послугами, зобов’язання замовників за адміністративними послугами
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Олік в бюджетних установах в частині надання адміністративних послуг в умовах реформування системи взаємодії органів державної влади та суспільства [Текст] / М. В. Яцко, Л. Б. Яцко, О. Дагулич // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / ред. кол.: В.П.Мікловда, В.І.Ярема, В.О.Приходько та ін. – Ужгород : Видавництво УжНУ "Говерла", 2014. – Вип. 1 (42). – С. 205-211. – Бібліогр.: с. 211 (17 назв)
Abstract: У статті здійснено спробу проаналізувати сутність та особливості надання адміністративних послуг, як відносно нового об’єкту бухгалтерського обліку в бюджетних установах. Досліджується сутність цього об’єкту, особливості його обліку в бюджетній установі та перспективи покращення методики його обліку. Аналізується комплекс факторів, що впливають на якість та своєчасність таких послуг. Аргументується необхідність вдосконалення певних елементів механізму надання адміністративних послуг з метою більш якісного обслуговування споживачів. Ключові слова: адміністративна послуга, облік, розрахунки замовників за адміністративними послугами, зобов’язання замовників за адміністративними послугами.
The article attempts to analyze the nature and characteristics of administrative services, as a relatively new object of accounting in budgetary institutions. The essence of the object, especially its accounting in public institutions and the prospects for improving its methods of accounting. Analyzes of factors influencing the quality and timeliness of services. Justified by the need to improve certain elements of the mechanism of administrative services to better customer service. Keywords: administrative services, accounting, customer payments for administrative services, customer commitments for administrative services.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14784
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (42) - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.