Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14914
Title: Процесуальні гарантії сторони захисту у суді
Other Titles: Judicial guarantees the defense in court
Authors: Мединська, Л.В.
Keywords: процесуальні гарантії, сторона захисту, право на захист, презумпція невинуватості, відмова від обвинувачення, рівність прав у суді
Issue Date: 2015
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Мединська, Л. В. Процесуальні гарантії сторони захисту у суді [Текст] / Л. В. Мединська // Науковий вісник Ужгородського Національного університету : Серія: Право / гол. ред. Ю.М. Бисага. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2015. – Вип. 35. Ч. 1. Т. 3. – С. 114-117. – Бібліогр.: с. 117 (12 назв).
Series/Report no.: Право;
Abstract: У статті розглядаються процесуальні гарантії сторони захисту в суді. Окрему увагу приділено аналізу таких гарантій сторони захисту, як право на захист, із залученням у процес адвоката, презумпція невинуватості, обов’язковість для суду відмови прокурора від обвинувачення. Ключові слова: процесуальні гарантії, сторона захисту, право на захист, презумпція невинуватості, відмова від обвинувачення, рівність прав у суді.
The article deals with procedural guarantees for the defense in court. Special attention was paid to the analysis of the defense guarantees such as the right to defense, with the assistance of a lawyer in the process, the presumption of innocence binding for the court prosecutor on charges of failure. Key words: procedural safeguards, defense, right to defense, presumption of innocence, rejection of the charge, equal rights in court.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14914
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Право Випуск 35, Частина 1 Том 3 - 2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПРОЦЕСУАЛЬНІ ГАРАНТІЇ СТОРОНИ ЗАХИСТУ У СУДІ.pdf283.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.