Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15072
Title: Брендинг як компонента маркетингового менеджменту виноробної промисловості
Other Titles: Branding as a component of marketing management in the wine industry
Authors: Газуда, Михайло Васильович
Keywords: брендинг, маркетинговий менеджмент, брендингова стратегія, споживчий ринок, виноробна промисловість, державна підтримка, спеціальні преференції
Issue Date: 2016
Publisher: Чернігівський національний технологічний університет
Series/Report no.: Проблеми і перспективи економіки та управління;
Abstract: Розглянуто окремі підходи до забезпечення брендингу як вагомої складової маркетингового менеджменту у різ- них сферах і видах економічної діяльності і зокрема виноробній промисловості. Окреслено необхідність розроблення брендингової стратегії з метою успішного завоювання споживчого ринку й ефективного функціонування суб’єктів господарювання в ринкових умовах. Актуальності набуває управлінська складова брендингового процесу, ефективне формування якої дає можливість забезпечення результативності досліджуваного процесу. Наголошено на важли- вості поєднання трьох складових, зокрема маркетингової, менеджменту й інституційної, що в результаті забезпе- чить синергічний ефект у сфері брендингу. Обґрунтовано необхідність державної підтримки виноробної промисло- вості, передусім через законодавче забезпечення функціонування суб’єктів господарювання у сфері виноробства з наданням спеціальних преференцій з метою успішної їх діяльності. Ключові слова: брендинг, маркетинговий менеджмент, брендингова стратегія, споживчий ринок, виноробна промисловість, державна підтримка, спеціальні преференції.
This article explores some approaches to branding as an important component of marketing management in different sectors and economic activities, and particularly in the wine industry. There is outlined the need to develop branding strategies for the successful conquest of the consumer market and the effective functioning of entities in market conditions. The management component of the branding process is getting actual, effective formation of which makes it possible to ensure the effectiveness of the studied process. The emphasis is put on the importance of the combination of three components, including marketing, management and institutional component , that provide a synergistic effect in branding. The necessity of state support for the wine industry is highlighted , primarily through legal entities functioning in winemaking for the provision of special preferences for the successful activities of enterprises. Key words: branding, marketing management, branding strategy, consumer market, wine industry, government support, special preferences.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15072
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри економіки підприємства



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.