Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15148
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Будянський, Дмитро Васильович | - |
dc.date.accessioned | 2017-09-21T10:23:45Z | - |
dc.date.available | 2017-09-21T10:23:45Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Напрямки використання здобутків риторики в процесі розвитку риторичної культури викладача вищого навчального закладу [Текст] / Д. В. Будянський // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 1 (40). – С.38–41. – Бібліогр.: с. 40 (13 назв). – Рез. рос., англ. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15148 | - |
dc.description.abstract | В статті досліджується актуальна проблема сучасної освіти – використання здобутків риторики у процесі вдосконалення ораторських якостей викладачів вищої школи. Розглянуто основні підходи до розуміння сутності риторики у працях вітчизняних та зарубіжних учених. Представлено актуальні напрямки використання риторики у процесі розвитку риторичної культури викладача. Автор відстоює думку, що одним із ефективних інструментів розв’язання багатьох актуальних проблем вищої школи є риторизація освітнього процесу. Ключові слова: риторика, риторизація, риторична культура, вища освіта, гармонійна особистість. | uk |
dc.description.abstract | The article presents current trends in the use of rhetoric in the development process of the teacher’s rhetorical culture in details. In particular, the establishment of the national rhetoric school; the introduction of «Rhetoric» as a compulsory discipline in secondary and higher education of different profile; the creation of the rhetoric departments in the higher educational institutions; the deepening of the cooperation with foreign researchers; the introduction of modern forms, methods and means of the rhetorical skills improving; the use of multimedia technologies; the pooling of the efforts of the national rhetoricians in the direction of improving of the quality of the teaching of the rhetorical courses in high school; the establishment of a national rhetorical association; the holding of the conferences, seminars of the rhetorical and educational direction, etc. Key words: rhetoric, rhetorization, rhetorical culture, higher education, harmonious personality. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.subject | риторика | uk |
dc.subject | риторизація | uk |
dc.subject | риторична культура | uk |
dc.subject | вища освіта | uk |
dc.subject | гармонійна особистість | uk |
dc.title | Напрямки використання здобутків риторики в процесі розвитку риторичної культури викладача вищого навчального закладу | uk |
dc.title.alternative | Directions for use of the rhetoric achievements in the development process of the higher educational establishment teacher’s rhetorical culture | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (40) - 2017 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
НАПРЯМКИ ВИКОРИСТАННЯ ЗДОБУТКІВ РИТОРИКИ В ПРОЦЕСІ РОЗВИТКУ.pdf | 329.43 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.