Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15148
Назва: Напрямки використання здобутків риторики в процесі розвитку риторичної культури викладача вищого навчального закладу
Інші назви: Directions for use of the rhetoric achievements in the development process of the higher educational establishment teacher’s rhetorical culture
Автори: Будянський, Дмитро Васильович
Ключові слова: риторика, риторизація, риторична культура, вища освіта, гармонійна особистість
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Напрямки використання здобутків риторики в процесі розвитку риторичної культури викладача вищого навчального закладу [Текст] / Д. В. Будянський // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 1 (40). – С.38–41. – Бібліогр.: с. 40 (13 назв). – Рез. рос., англ.
Короткий огляд (реферат): В статті досліджується актуальна проблема сучасної освіти – використання здобутків риторики у процесі вдосконалення ораторських якостей викладачів вищої школи. Розглянуто основні підходи до розуміння сутності риторики у працях вітчизняних та зарубіжних учених. Представлено актуальні напрямки використання риторики у процесі розвитку риторичної культури викладача. Автор відстоює думку, що одним із ефективних інструментів розв’язання багатьох актуальних проблем вищої школи є риторизація освітнього процесу. Ключові слова: риторика, риторизація, риторична культура, вища освіта, гармонійна особистість.
The article presents current trends in the use of rhetoric in the development process of the teacher’s rhetorical culture in details. In particular, the establishment of the national rhetoric school; the introduction of «Rhetoric» as a compulsory discipline in secondary and higher education of different profile; the creation of the rhetoric departments in the higher educational institutions; the deepening of the cooperation with foreign researchers; the introduction of modern forms, methods and means of the rhetorical skills improving; the use of multimedia technologies; the pooling of the efforts of the national rhetoricians in the direction of improving of the quality of the teaching of the rhetorical courses in high school; the establishment of a national rhetorical association; the holding of the conferences, seminars of the rhetorical and educational direction, etc. Key words: rhetoric, rhetorization, rhetorical culture, higher education, harmonious personality.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15148
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (40) - 2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
НАПРЯМКИ ВИКОРИСТАННЯ ЗДОБУТКІВ РИТОРИКИ В ПРОЦЕСІ РОЗВИТКУ.pdf329.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.