Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15164
Title: Теорія і практика економічного виховання дітей В українській родині: ретроспективний погляд
Other Titles: Theory and practice of economic education of children in the ukrainian family: retrospective view
Authors: Гіптерс, Зінаїда Василівна
Keywords: економічна освіта, професійна орієнтація, родина, професійна консультація, народна педагогіка, кооперація, професіографія
Issue Date: 2017
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Теорія і практика економічного виховання дітей в українській родині: ретроспективний погляд [Текст] / З. В. Гіптерс // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 1 (40). – С.51–54. – Бібліогр.: с.53 (10 назв). – Рез. рос., англ.
Abstract: У статті розкрито психолого-педагогічні підходи до економічної освіти дітей в українській родині. Досліджуються особливості форм і методів господарського виховання на західноукраїнських землях в ХІХ – першій половині ХХ століть, роль громадських організацій у створенні дитячих садочків, закладів кооперативного шкільництва та приватних для фахової підготовки молоді. Перспективи розгляду проблем української родинної педагогіки вбачаємо у відродженні традиційного статусу української родини з її непорушними авторитетами, вихованням дітей в любові і пошані до розмаїття господарської діяльності. Ключові слова: економічна освіта, професійна орієнтація, родина, професійна консультація, народна педагогіка, кооперація, професіографія.
The article deals with psychological and pedagogical approaches to economic education of children in Ukrainian family. There have been analyzed forms’ features and methods of economic education in Western Ukraine in the late XIX - early XX centuries, the role of public organizations in creation the kindergartens, schools and private cooperative school systems for professional training of young people. There has been grounded the folk pedagogy as a powerful phenomenon that ensures the preservation of national character, traditions and psychology of individual, which were reflected and embodied in native language, folklore, national customs, traditions, festivals, rituals, living practice of labor and family education, folk crafts and fields, in family and household culture of our people. Key words: economic education, vocational guidance, family, professional consultation, public education, cooperation, job specification
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15164
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (40) - 2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ЕКОНОМІЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ.pdf316.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.