Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15186
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖеланова, Вікторія В’ячеславівна-
dc.date.accessioned2017-09-22T08:08:28Z-
dc.date.available2017-09-22T08:08:28Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationФормування комунікативної компетентності майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльності: педагогічний інструментарій [Текст] / В. В. Желанова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 1 (40). – С. 101–103. – Бібліогр.: с.103 (3 назв). – Рез. рос., англ.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15186-
dc.description.abstractУ статті висвітлено сутність та структурні (комунікативний, перцептивний, інтерактивний) складники комунікативної компетентності фахівців із документознавства та інформаційної діяльності, суголосні специфіці діяльності документообігу та документаційного забезпечення. Репрезентовано педагогічний інструментарій формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльностіі, що представлений лекціями контекстного типу, діловими іграми, вправами перцептивної спрямованості. Ключові слова: комунікативна компетентість, ділове спілкування, рефлексивно зорієнтована лекція, ділова гра, перцептивні вправиuk
dc.description.abstractThe article highlights the nature and structural components of communicative competence of specialists in documentation and information activities in unison with the specifics of activity and documentation workflow support. The components of communication have been defined: business communication − a certain level of development of ability of an individual to communicate in the business world; perception − is about the importance of both understanding and perception between the partners on communication; the ability to overcome communication barriers, attitudes − they justify the position of the interlocutor in the context of professional issues; professional reflexion − ability to objectively assess own level of communicative competence, to relate oneself to the requirements of profession. In the process of formation of communicative competence of specialists in documentation and information activity we offer to perform certain exercises aimed at forming their social perception and reflection, forming the ability to understand the "other" developing skills of observation, focus. Key words: communicative component, business communication, reflexive oriented lecture, role play, perceptual exercises.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.subjectкомунікативна компетентістьuk
dc.subjectділове спілкуванняuk
dc.subjectрефлексивно зорієнтована лекціяuk
dc.subjectділова граuk
dc.subjectперцептивні вправиuk
dc.titleФормування комунікативної компетентності майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльності: педагогічний інструментарійuk
dc.title.alternativeFormation of comunicative competence of futer specialists in documentation and information аctivity: pedagogical tooluk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (40) - 2017



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.