Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15186
Назва: Формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльності: педагогічний інструментарій
Інші назви: Formation of comunicative competence of futer specialists in documentation and information аctivity: pedagogical tool
Автори: Желанова, Вікторія В’ячеславівна
Ключові слова: комунікативна компетентість, ділове спілкування, рефлексивно зорієнтована лекція, ділова гра, перцептивні вправи
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльності: педагогічний інструментарій [Текст] / В. В. Желанова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 1 (40). – С. 101–103. – Бібліогр.: с.103 (3 назв). – Рез. рос., англ.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено сутність та структурні (комунікативний, перцептивний, інтерактивний) складники комунікативної компетентності фахівців із документознавства та інформаційної діяльності, суголосні специфіці діяльності документообігу та документаційного забезпечення. Репрезентовано педагогічний інструментарій формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльностіі, що представлений лекціями контекстного типу, діловими іграми, вправами перцептивної спрямованості. Ключові слова: комунікативна компетентість, ділове спілкування, рефлексивно зорієнтована лекція, ділова гра, перцептивні вправи
The article highlights the nature and structural components of communicative competence of specialists in documentation and information activities in unison with the specifics of activity and documentation workflow support. The components of communication have been defined: business communication − a certain level of development of ability of an individual to communicate in the business world; perception − is about the importance of both understanding and perception between the partners on communication; the ability to overcome communication barriers, attitudes − they justify the position of the interlocutor in the context of professional issues; professional reflexion − ability to objectively assess own level of communicative competence, to relate oneself to the requirements of profession. In the process of formation of communicative competence of specialists in documentation and information activity we offer to perform certain exercises aimed at forming their social perception and reflection, forming the ability to understand the "other" developing skills of observation, focus. Key words: communicative component, business communication, reflexive oriented lecture, role play, perceptual exercises.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15186
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (40) - 2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ.pdf301.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.