Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15192
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІконнікова, Марина Валеріївна-
dc.date.accessioned2017-09-22T08:17:11Z-
dc.date.available2017-09-22T08:17:11Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКар’єрозорієнтований підхід у професійній підготовці філологів [Текст] / М. В. Іконнікова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 1 (40). – С. 107–110. – Бібліогр.: с.109 (12 назв). – Рез. рос., англ.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15192-
dc.description.abstractУ статті розкрито особливості використання кар’єро зорієнтованого підходу у професійній підготовці філологів. Акцентовано увагу складниках освітнього процесу, організованого на засадах кар’єро зорієнтованого підходу (психологічному, педагогічному, змістовому, технологічному, діагностичному). Наголошено на необхідності удосконалення психолого-педагогічного супроводу щодо формування готовності філологів до розвитку кар’єри на основі проблематизації змісту навчальних дисциплін, використання інтерактивних методів і технологій, діагностичного інструментарію. Ключові слова: кар’єра, кар’єро зорієнтований підхід, професійна підготовка, філолог, готовність до розвитку кар’єри, психолого-педагогічний супровід.uk
dc.description.abstractThe article reveals the peculiarities of using career-oriented approach in the the process of philologists’ training. Special attention is paid to the components of educational process, organized on the basis of career-oriented approach (psychological, pedagogical, content, technological and diagnostical). There have been described the necessity of improving the psychological and pedagogical support of forming the philologists readiness to career on the basis of problem-oriented content, usage of interactive methods and technologies, diagnostic tools. The analysis of methodological approaches to philologists' professional training (axiological, synergistic, culturological, anthropocentric, competency-based, systemic, activity-based and personality-oriented) has been conducted. Basic principles of these approaches and the expediency of their use in professional training of philologists have been characterized. Key words: career, career-oriented approach, professional training, philologist, readiness to career development, psychological and pedagogical support.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.subjectкар’єраuk
dc.subjectкар’єро зорієнтований підхідuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectфілологuk
dc.subjectготовність до розвитку кар’єриuk
dc.subjectпсихолого-педагогічний супровідuk
dc.titleКар’єрозорієнтований підхід у професійній підготовці філологівuk
dc.title.alternativeCareer-oriented approach in the the process of philologists’ traininguk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (40) - 2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КАР’ЄРОЗОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД У ПРОФЕСІЙНІЙ.pdf315.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.