Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15192
Назва: Кар’єрозорієнтований підхід у професійній підготовці філологів
Інші назви: Career-oriented approach in the the process of philologists’ training
Автори: Іконнікова, Марина Валеріївна
Ключові слова: кар’єра, кар’єро зорієнтований підхід, професійна підготовка, філолог, готовність до розвитку кар’єри, психолого-педагогічний супровід
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Кар’єрозорієнтований підхід у професійній підготовці філологів [Текст] / М. В. Іконнікова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 1 (40). – С. 107–110. – Бібліогр.: с.109 (12 назв). – Рез. рос., англ.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито особливості використання кар’єро зорієнтованого підходу у професійній підготовці філологів. Акцентовано увагу складниках освітнього процесу, організованого на засадах кар’єро зорієнтованого підходу (психологічному, педагогічному, змістовому, технологічному, діагностичному). Наголошено на необхідності удосконалення психолого-педагогічного супроводу щодо формування готовності філологів до розвитку кар’єри на основі проблематизації змісту навчальних дисциплін, використання інтерактивних методів і технологій, діагностичного інструментарію. Ключові слова: кар’єра, кар’єро зорієнтований підхід, професійна підготовка, філолог, готовність до розвитку кар’єри, психолого-педагогічний супровід.
The article reveals the peculiarities of using career-oriented approach in the the process of philologists’ training. Special attention is paid to the components of educational process, organized on the basis of career-oriented approach (psychological, pedagogical, content, technological and diagnostical). There have been described the necessity of improving the psychological and pedagogical support of forming the philologists readiness to career on the basis of problem-oriented content, usage of interactive methods and technologies, diagnostic tools. The analysis of methodological approaches to philologists' professional training (axiological, synergistic, culturological, anthropocentric, competency-based, systemic, activity-based and personality-oriented) has been conducted. Basic principles of these approaches and the expediency of their use in professional training of philologists have been characterized. Key words: career, career-oriented approach, professional training, philologist, readiness to career development, psychological and pedagogical support.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15192
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (40) - 2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КАР’ЄРОЗОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД У ПРОФЕСІЙНІЙ.pdf315.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.