Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15260
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМолчанова-Долінко, Валерія Олександрівна-
dc.date.accessioned2017-09-25T07:42:25Z-
dc.date.available2017-09-25T07:42:25Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСтруктура готовності майбутнього учителя музичного мистецтва до поліхудожньої діяльності [Текст] / В. О. Молчанова-Долінко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 1 (40). – С. 162–163. – Бібліогр.: с.163 (3 назв). – Рез. рос., англ.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15260-
dc.description.abstractУ статті розглядається структура готовності майбутнього учителя музичного мистецтва до поліхудожньої діяльності. Висвітлюється і аналізується роль даного процесу під час професійного навчання студента. Теоретичний аналіз структури готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до поліхудожньої діяльності допоміг з’ясувати роль поліхудожньої діяльності в житті педагога-музиканта. Ключові слова: професійна діяльність, поліхудожня діяльність, поліхудожня свідомість, професійність, поліхудожність, теоретична готовність, психологічна готовність, практична готовність.uk
dc.description.abstractThe paper studies the structure of readiness of future teacher of musical art to poly-artistic activity. It analyses the role of this produces in the process of professional learning. The author of the article attempted to analyze the concept of formation of poly-artistic activity of future teacher of music, as well as their role in the life of a teacher-musician. The article provides an opportunity to understand, to theoretically analyze and solve the structure of readiness of future teacher of musical art to poly-artistic activity in the period of professional formation of future teacher of musical art on the basis of the notion «poly-artistic activity». Key words: professional activity, musical activity, poly-artistic activity, poly-artistic education, professionalism, theoretical readiness, psychological readiness, practical readiness.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk
dc.subjectполіхудожня діяльністьuk
dc.subjectполіхудожня свідомістьuk
dc.subjectпрофесійністьuk
dc.subjectполіхудожністьuk
dc.subjectтеоретична готовністьuk
dc.subjectпсихологічна готовністьuk
dc.subjectпрактична готовністьuk
dc.titleСтруктура готовності майбутнього учителя музичного мистецтва до поліхудожньої діяльностіuk
dc.title.alternativeThe structure of readiness of future teacher on musical art to poly-artistic activityuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (40) - 2017



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.