Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15260
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Молчанова-Долінко, Валерія Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-09-25T07:42:25Z | - |
dc.date.available | 2017-09-25T07:42:25Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Структура готовності майбутнього учителя музичного мистецтва до поліхудожньої діяльності [Текст] / В. О. Молчанова-Долінко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 1 (40). – С. 162–163. – Бібліогр.: с.163 (3 назв). – Рез. рос., англ. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15260 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається структура готовності майбутнього учителя музичного мистецтва до поліхудожньої діяльності. Висвітлюється і аналізується роль даного процесу під час професійного навчання студента. Теоретичний аналіз структури готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до поліхудожньої діяльності допоміг з’ясувати роль поліхудожньої діяльності в житті педагога-музиканта. Ключові слова: професійна діяльність, поліхудожня діяльність, поліхудожня свідомість, професійність, поліхудожність, теоретична готовність, психологічна готовність, практична готовність. | uk |
dc.description.abstract | The paper studies the structure of readiness of future teacher of musical art to poly-artistic activity. It analyses the role of this produces in the process of professional learning. The author of the article attempted to analyze the concept of formation of poly-artistic activity of future teacher of music, as well as their role in the life of a teacher-musician. The article provides an opportunity to understand, to theoretically analyze and solve the structure of readiness of future teacher of musical art to poly-artistic activity in the period of professional formation of future teacher of musical art on the basis of the notion «poly-artistic activity». Key words: professional activity, musical activity, poly-artistic activity, poly-artistic education, professionalism, theoretical readiness, psychological readiness, practical readiness. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.subject | професійна діяльність | uk |
dc.subject | поліхудожня діяльність | uk |
dc.subject | поліхудожня свідомість | uk |
dc.subject | професійність | uk |
dc.subject | поліхудожність | uk |
dc.subject | теоретична готовність | uk |
dc.subject | психологічна готовність | uk |
dc.subject | практична готовність | uk |
dc.title | Структура готовності майбутнього учителя музичного мистецтва до поліхудожньої діяльності | uk |
dc.title.alternative | The structure of readiness of future teacher on musical art to poly-artistic activity | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (40) - 2017 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
СТРУКТУРА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО УЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО.pdf | 257.21 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.