Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15260
Title: Структура готовності майбутнього учителя музичного мистецтва до поліхудожньої діяльності
Other Titles: The structure of readiness of future teacher on musical art to poly-artistic activity
Authors: Молчанова-Долінко, Валерія Олександрівна
Keywords: професійна діяльність, поліхудожня діяльність, поліхудожня свідомість, професійність, поліхудожність, теоретична готовність, психологічна готовність, практична готовність
Issue Date: 2017
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Структура готовності майбутнього учителя музичного мистецтва до поліхудожньої діяльності [Текст] / В. О. Молчанова-Долінко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 1 (40). – С. 162–163. – Бібліогр.: с.163 (3 назв). – Рез. рос., англ.
Abstract: У статті розглядається структура готовності майбутнього учителя музичного мистецтва до поліхудожньої діяльності. Висвітлюється і аналізується роль даного процесу під час професійного навчання студента. Теоретичний аналіз структури готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до поліхудожньої діяльності допоміг з’ясувати роль поліхудожньої діяльності в житті педагога-музиканта. Ключові слова: професійна діяльність, поліхудожня діяльність, поліхудожня свідомість, професійність, поліхудожність, теоретична готовність, психологічна готовність, практична готовність.
The paper studies the structure of readiness of future teacher of musical art to poly-artistic activity. It analyses the role of this produces in the process of professional learning. The author of the article attempted to analyze the concept of formation of poly-artistic activity of future teacher of music, as well as their role in the life of a teacher-musician. The article provides an opportunity to understand, to theoretically analyze and solve the structure of readiness of future teacher of musical art to poly-artistic activity in the period of professional formation of future teacher of musical art on the basis of the notion «poly-artistic activity». Key words: professional activity, musical activity, poly-artistic activity, poly-artistic education, professionalism, theoretical readiness, psychological readiness, practical readiness.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15260
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (40) - 2017



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.