Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15269
Title: Інтерактивне навчання як запорука якісної професійної підготовки перекладачів
Other Titles: Interactive education as a key element of qualified and professional training of interpreters
Authors: Онищук, Анжела Сергіївна
Keywords: інтерактивне навчання, професійна підготовка, перекладачі, моделі навчання, інтерактивні технології
Issue Date: 2017
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Інтерактивне навчання як запорука якісної професійної підготовки перекладачів [Текст] / А. С. Онищук // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 1 (40). – С. 193–196. – Бібліогр.: с.195 (20 назв). – Рез. рос., англ.
Abstract: Статтю присвячено вивченню проблеми підвищення якості професійної підготовки майбутніх перекладачів шляхом моделей інтерактивного навчання, визначено сутність інтерактивного навчання, охарактеризовано організацію та основні методи роботи за умов активних пасивних та інтерактивних форм навчання. Особливість інтерактивного навчання є принципово важливою та необхідною в контексті нашого дослідження й потребує уточнення та доповнення, що пов’язані з розмежуванням спілкування та взаємодії в сенсі їх співвідношення в якості цілей і засобів навчання. Ключові слова: інтерактивне навчання, професійна підготовка, перекладачі, моделі навчання, інтерактивні технології.
The article investigates the problem of improving the quality of professional training for future translators using interactive educational models, establishes the essence of interactive education, describes the organization and the main methods of working in conditions of active, passive and interactive forms of education. The features of interactive education are fundamentally important and necessary in the context of our research and require further clarification and supplementation. Interactive education – is a special form of the cognitive activity that has specific, predictable goal – to create a comfortable educational environment in which every student would feel success and intellectual ability. This feature of interactive education is crucial and necessary in the context of our study and requires additional clarification related to the separation of communication and interaction in terms of their value. Key words: interactive education, professional training, interpreters, models of education, interactive technologies.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15269
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (40) - 2017



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.