Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15270
Название: Культурологічний підхід у формуванні управлінської компетентності педагога
Другие названия: Culture based approach in the formation of management competence of teachers
Авторы: Опачко, Магдалина Василівна
Ключевые слова: культурологічний підхід, управлінська діяльність, управлінська культура вчителя, управлінська компетентність педагога
Дата публикации: 2017
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Культурологічний підхід у формуванні управлінської компетентності пдагога [Текст] / М. В. Опачко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 1 (40). – С. 197–201. – Бібліогр.: с.200 (12 назв). – Рез. рос., англ.
Краткий осмотр (реферат): У статті розкривається сутність управлінської компетентності вчителя фізики. Вона формується у процесі управлінської діяльності і ґрунтується на управлінській культурі, зміст якої розкривається через осмислення світоглядної культури, культури мислення, культури організації взаємодії у процесі навчання фізики. Управлінська компетентність забезпечує ефективність реалізації цілей і завдань дидактичного менеджменту як системи управління навчанням і розвитком особистості в процесі інтелектуальної праці. Формування управлінської компетентності забезпечується створенням умов для розвитку управлінської культури вчителя у освітньому середовищі вищої школи як у змісті спеціально організованої діяльності у процесі вивчення курсу “Основи педагогічної майстерності” магістрами-фізиками, так і в період проходження студентами педагогічних практик. Ключові слова: культурологічний підхід, управлінська діяльність, управлінська культура вчителя, управлінська компетентність педагога.
The article deals with the essence of management competence of physics teachers. It is formed in the process of management activity and is based on management culture. The content of teacher management culture is determined on the basis of a cultural approach and regarded as a methodological approach which is used to overcome contradictions between values of material and spiritual culture, which exist in education. Information technology paradigm of training specialists, which replaced the industrial-technocratic one, should be substantially filled with culture-creative content. Culture management of teachers is based on the basic culture of teachers (ideological culture, culture of thinking and culture of interaction in learning physics) and is realized in their professional work through competencies, which include management. Management competence ensures effective implementation of the goals and objectives of management as the didactic learning management system and the development of personality in the process of intellectual work. Key words: cultural approach, management activity, teacher management culture, teacher management competence.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15270
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (40) - 2017

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД У ФОРМУВАННІ УПРАВЛІНСЬКОЇ.pdf934.52 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.